Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
72. Можливості інформаційної системи задовольняти інформацій http://ism.flybb.ru/topic174.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Roksolana [ 11-11, 19:59 ] |
Заголовок сообщения: | 72. Можливості інформаційної системи задовольняти інформацій |
Основною передумовою організації системи об’єктивного інформаційного забезпечення менеджменту (СОІЗМ) є функціонування системи автоматизованого збирання, опрацювання та зберігання інформації. Підприємствам, які є ієрархічними структурами, притаманне застосування багаторівневих інтегрованих ІС. При цьому слід мати на увазі, що ієрархічні структури - це структури, які характеризуються багаторівневим управління і обмеженими обсягами управління на кожному рівні. Крім цього ІС різних рівнів і ознак у свою чергу можуть поділятись на системи нижчого рівня, так звані підсистеми. Ці підсистеми відрізняються за певними ознаками і відповідають конкретним цілям і завданням управління. Одною з таких підсистем і є СОІЗМ, а якій використовуються комплекси АРМ для отримання інформації в ритмі виробництва. Важливою 16функцією цієї системи є забезпечення менеджерів регламентуючою інформацією. Формування таблиці регламентуючої інформації - важливий етап в організації системи об’єктивного інформаційного забезпечення менеджменту. Особливістю використання таблиці регламентуючої інформації є те, що з неї виділяється спеціальна її частина, яка, з одного боку, призначена лише для менеджерів, функції яких пов’язані з конкретним об’єктом управління, з іншого - виділяються об’єкти інформації, які пов’язані з конкретним об’єктом управління. Для прикладу наведемо перелік об’єктів інформації для менеджерів різних напрямів, передбачений в інтегрованій системі управління підприємством ПАРУС. Ця система в стандартній конфігурації включає наступні підсистеми: 1. ПАРУС - Бухгалтерія; 2. ПАРУС - Реалізація і Склад; 3. ПАРУС - Консолідація; 4. ПАРУС - Роздрібна торгівля; 5. ПАРУС - Персонал; 6. ПАРУС - Заробітна плата; 7. ПАРУС - Менеджмент і Маркетинг; 8. ПАРУС - Консультант. Об’єктами інформації в них зокрема можуть бути: 1. В підсистемі ПАРУС - Бухгалтерія: - облік банку і каси; - облік основних засобів, малоцінки тощо; - облік господарських операцій; - податковий облік; - облік вхідних та вихідних податкових накладних; - реєстр отриманих і виданих податкових накладних; 17- облік податкового кредиту та податкових зобов’язань, валових прибутків та витрат; - облік і контроль руху матеріальних цінностей; - облік і контроль взаєморозрахунків з дебіторами і кредиторами; - формування оборотних відомостей; - формування головної книги; - формування відомостей різних типів; - формування звітів за затвердженими формами; - формування звітності у форматі .xml. 2. В підсистемі ПАРУС - Реалізація і Склад: - облік та опрацювання вхідних та вихідних первинних складських документів; - облік матеріальних цінностей з точністю до модифікацій, партій, упаковок, термінів придатності; - формування понад 15 видів товарних звітів (кожний в розрізі кількох параметрів); - автоматичне обчислення податків та ціни списання за різними методами (FIFO, LIFO, облікової ціни, середньої ціни); - формування вихідних податкових накладних; - контроль оплати товарів та послуг та проведення взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями; - ведення лицьових рахунків контрагентів з можливістю ведення управлінського сальдо взаєморозрахунків, облік ліміту кредитування під час відвантаження; - підтримку прайс-листів та цін реалізації, які відрізняються тарифами, видами оплати і видами відвантаження; - формування аналітичних звітів за продажем, заборгованістю, прибутковістю і рентабельністю з побудовою відповідних графіків; - облік комплектування чи розкомплектування. 5. В підсистемі ПАРУС - Персонал: - реєструвати в системі анкети працівників; - створювати штатний розпис за працівниками; - вести в системі стандартні кадрові накази ( приймання, звільнення, переміщення, відпустки); - вести табелі працівників; - вести розширений облік відпусток; - виконувати необхідні дії з лицьовими рахунками працівників; - вести облік інформації про перепідготовку, підвищення кваліфікації, атестацію, стягнення і заохочення, наукові праці, наукові степені і звання, зарахування в резерв та про військовий облік. 7. В підсистемі ПАРУС - Менеджмент і Маркетинг: 18- вести базу даних потенційних і чинних клієнтів з широким набором реквізитів та гнучкими засобами відбору; - організовувати оперативну роботу менеджерів з просування товарів та послуг з веденням накопичувальної хроніки взаємовідносин з клієнтами; - вести облік документів з надання товарів і послуг (комерційні пропозиції, договори, накладні, акти); - організовувати роботу Call-центрів (працівників прямого телемаркетингу); - обліковувати вхідні звернення та контролювати їх опрацювання; - вести облік маркетингових заходів (медіа-планів) та їх ефективності; - виявляти потреби клієнтів за допомогою реєстрації опитувальних анкет та їх аналізу; - формувати графік роботи та обліковувати робочий час працівників; - планувати та відслідковувати контакти з нагадуванням за допомогою SMS та E-Mail; - вести облік рекламацій; - здійснювати і фіксувати постановку задач та контроль за їх виконанням; - аналізувати комерційну діяльність підприємства в розрізі товарів і послуг та за спеціалістами; - формувати звітність в системі; - організовувати сервісне обслуговування клієнтів. Як видно навіть з неповного наведеного переліку, СОІЗМ - достатньо складна система, створення, впровадження та використання якої вимагає цілеспрямованих зусиль багатьох фахівців, від яких вимагається як знання предметної області, так і володіння засобами обчислювальної техніки та навичками її використання. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |