Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 28-03, 20:01

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 11-11, 19:59 
Не в сети

Зарегистрирован: 04-10, 17:07
Сообщения: 6
Основною передумовою організації системи об’єктивного
інформаційного забезпечення менеджменту (СОІЗМ) є функціонування
системи автоматизованого збирання, опрацювання та зберігання інформації.
Підприємствам, які є ієрархічними структурами, притаманне
застосування багаторівневих інтегрованих ІС. При цьому слід мати на увазі,
що ієрархічні структури - це структури, які характеризуються багаторівневим
управління і обмеженими обсягами управління на кожному рівні. Крім цього
ІС різних рівнів і ознак у свою чергу можуть поділятись на системи нижчого
рівня, так звані підсистеми. Ці підсистеми відрізняються за певними ознаками
і відповідають конкретним цілям і завданням управління.
Одною з таких підсистем і є СОІЗМ, а якій використовуються
комплекси АРМ для отримання інформації в ритмі виробництва. Важливою
16функцією цієї системи є забезпечення менеджерів регламентуючою
інформацією.
Формування таблиці регламентуючої інформації - важливий етап в
організації системи об’єктивного інформаційного забезпечення менеджменту.

Особливістю використання таблиці регламентуючої інформації є те,
що з неї виділяється спеціальна її частина, яка, з одного боку, призначена
лише для менеджерів, функції яких пов’язані з конкретним об’єктом
управління, з іншого - виділяються об’єкти інформації, які пов’язані з
конкретним об’єктом управління.
Для прикладу наведемо перелік об’єктів інформації для менеджерів
різних напрямів, передбачений в інтегрованій системі управління
підприємством ПАРУС. Ця система в стандартній конфігурації включає
наступні підсистеми:
1. ПАРУС - Бухгалтерія;
2. ПАРУС - Реалізація і Склад;
3. ПАРУС - Консолідація;
4. ПАРУС - Роздрібна торгівля;
5. ПАРУС - Персонал;
6. ПАРУС - Заробітна плата;
7. ПАРУС - Менеджмент і Маркетинг;
8. ПАРУС - Консультант.
Об’єктами інформації в них зокрема можуть бути:
1. В підсистемі ПАРУС - Бухгалтерія:
- облік банку і каси;
- облік основних засобів, малоцінки тощо;
- облік господарських операцій;
- податковий облік;
- облік вхідних та вихідних податкових накладних;
- реєстр отриманих і виданих податкових накладних;
17- облік податкового кредиту та податкових зобов’язань, валових
прибутків та витрат;
- облік і контроль руху матеріальних цінностей;
- облік і контроль взаєморозрахунків з дебіторами і кредиторами;
- формування оборотних відомостей;
- формування головної книги;
- формування відомостей різних типів;
- формування звітів за затвердженими формами;
- формування звітності у форматі .xml.
2. В підсистемі ПАРУС - Реалізація і Склад:
- облік та опрацювання вхідних та вихідних первинних складських
документів;
- облік матеріальних цінностей з точністю до модифікацій, партій,
упаковок, термінів придатності;
- формування понад 15 видів товарних звітів (кожний в розрізі
кількох параметрів);
- автоматичне обчислення податків та ціни списання за різними
методами (FIFO, LIFO, облікової ціни, середньої ціни);
- формування вихідних податкових накладних;
- контроль оплати товарів та послуг та проведення
взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- ведення лицьових рахунків контрагентів з можливістю ведення
управлінського сальдо взаєморозрахунків, облік ліміту
кредитування під час відвантаження;
- підтримку прайс-листів та цін реалізації, які відрізняються
тарифами, видами оплати і видами відвантаження;
- формування аналітичних звітів за продажем, заборгованістю,
прибутковістю і рентабельністю з побудовою відповідних
графіків;
- облік комплектування чи розкомплектування.
5. В підсистемі ПАРУС - Персонал:
- реєструвати в системі анкети працівників;
- створювати штатний розпис за працівниками;
- вести в системі стандартні кадрові накази ( приймання,
звільнення, переміщення, відпустки);
- вести табелі працівників;
- вести розширений облік відпусток;
- виконувати необхідні дії з лицьовими рахунками працівників;
- вести облік інформації про перепідготовку, підвищення
кваліфікації, атестацію, стягнення і заохочення, наукові праці,
наукові степені і звання, зарахування в резерв та про військовий
облік.
7. В підсистемі ПАРУС - Менеджмент і Маркетинг:
18- вести базу даних потенційних і чинних клієнтів з широким
набором реквізитів та гнучкими засобами відбору;
- організовувати оперативну роботу менеджерів з просування
товарів та послуг з веденням накопичувальної хроніки
взаємовідносин з клієнтами;
- вести облік документів з надання товарів і послуг (комерційні
пропозиції, договори, накладні, акти);
- організовувати роботу Call-центрів (працівників прямого
телемаркетингу);
- обліковувати вхідні звернення та контролювати їх опрацювання;
- вести облік маркетингових заходів (медіа-планів) та їх
ефективності;
- виявляти потреби клієнтів за допомогою реєстрації опитувальних
анкет та їх аналізу;
- формувати графік роботи та обліковувати робочий час
працівників;
- планувати та відслідковувати контакти з нагадуванням за
допомогою SMS та E-Mail;
- вести облік рекламацій;
- здійснювати і фіксувати постановку задач та контроль за їх
виконанням;
- аналізувати комерційну діяльність підприємства в розрізі товарів
і послуг та за спеціалістами;
- формувати звітність в системі;
- організовувати сервісне обслуговування клієнтів.
Як видно навіть з неповного наведеного переліку, СОІЗМ - достатньо
складна система, створення, впровадження та використання якої вимагає
цілеспрямованих зусиль багатьох фахівців, від яких вимагається як знання
предметної області, так і володіння засобами обчислювальної техніки та
навичками її використання.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB