Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 28-03, 21:39

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 63 Розвиток експертних систем
СообщениеДобавлено: 06-10, 19:05 
Не в сети

Зарегистрирован: 06-10, 17:31
Сообщения: 7
63. Розвиток експортних систем
Етапи розробки ЕС
1)Етап ідентифікації проблем - визначаються завдання, які підлягають вирішенню, виявляються цілі розробки, визначаються експерти і типи користувачів.
2)Етап витягання знань - проводиться змістовний аналіз проблемної області, виявляються поняття і їх взаємозв'язки, визначаються методи розв'язання задач.
3)Етап структуризації знань - обираються ІС і визначаються способи подання всіх видів знань, формалізуются основні поняття, визначаються способи інтерпретації знань, моделюється робота системи, оцінюється адекватність цілям системи зафіксованих понять, методів рішень, засобів представлення й маніпулювання знаннями.
4)Етап формалізації - здійснюється наповнення експертом бази знань. У зв'язку з тим, що основою ЕС є знання, даний етап є найбільш важливим і найбільш трудомістким етапом розробки ЕС. Процес придбання знань поділяють на вилучення знань з експерта, організацію знань, що забезпечує ефективну роботу системи, і представлення знань у вигляді, зрозумілому ЕС. Процес придбання знань здійснюється інженером зі знань на основі аналізу діяльності експерта з вирішення реальних завдань.
5)Реалізація ЕС - відбувається створення одного або декількох прототипів ЕС котрі вирішують поставлені задачі.
6)Етап тестування - проводиться оцінка обраного способу представлення знань в ЕС в цілому.

Вперше про штучний інтелект заговорили в середині минулого сторіччя, — розповів доцент кафедри обчислювальної техніки НТУ «Київський політехнічний інститут» Володимир ПУСТОВАРОВ, — із масовою появою комп’ютерів. Уже на початку 60-х у США були створені перші експертні системи. Їх активно почали застосовувати в медицині, хімії складних неорганічних з’єднань, геологорозвідці. Далі від спеціалізованих систем почали переходити до оболонок експертних систем, які можна налаштувати на вирішення завдань у будь-якій галузі. Десь із середини 80-х експертні системи почали проникати в різноманітні математичні сфери, а також в галузі природних мов. Трохи пізніше були розроблені методи семантичного аналізу, став можливий діалог із користувачем. З кінця 70-х різноманітні текстові пошукові системи з’явилися й у СРСР. Найбільш поширеними були системи, здатні опрацьовувати величезну кількість інформації: якщо, приміром, необхідно знайти потрібні файли в Інтернеті або в базі даних окремо взятого підприємства. Останніми роками світові «монстри» від буквеного пошуку перейшли до пошуку з морфології слова, — тобто виходячи зі смислового значення.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 11:11 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB