Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 24-04, 07:20

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06-10, 18:57 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 20:42
Сообщения: 6
Тахнічна підтримка
Функціонування ІС ґрунтується на використанні технічних засобів, які забезпечують збирання, реєстрацію, передачу, зберігання, обробку і тиражування інформації, а також процеси взаємодії людини і комп’ютера для вирішення задач управління об’єктом. Сучасні ІС створюються на базі впровадження: нових радіо-комунікаційних зв’язків, сучасних комп’ютерної та факсимільно-друкуючої техніки, локальної комп’ютерної мережі і відповідних програмних засобів. Комп’ютерні мережі, які з’явилися відносно недавно, здатні утворити основний кістяк комунікаційних зв’язків. Ці мережі - один з яскравих прикладів реалізації ІТ, в яких поєднуються, як різного роду апаратура по обробці, зберіганню та передачі інформації, так і різні види обслуговування (інформаційна служба, телеконференції, електронна пошта). На кінцевих пунктах мережі з’явилися комп’ютери, факсимільні апарати, сервери баз даних. До провідникових і кабельних каналів додалися мікрохвильові і волоконно-оптичні. Завдяки об’єднанню використовуваних програмно-сумісних комп’ютерів в локальну мережу, досягається оптимальне співвідношення продуктивності і вартості ІС. Архітектура локальної мережі забезпечує високий рівень інтеграції системи, як по вертикалі, так і по горизонталі, підвищення продуктивності управлінської праці в два-три рази при роботі на ізольованих засобах інформаційних підсистем і в 5-10 раз при роботі в складі локальної мережі. Для ефективного використання різноманітної номенклатури технічних засобів необхідно забезпечити їх інформаційну (єдині формати даних і агрегатів даних, спільність тезаурусу і класифікаторів, наявність інтерфейсів кодів і технічних пристроїв), програмну і технічну (пропускні здатності пристроїв і каналів, можливість спряження пристроїв і каналів штатними засобами) сумісність. З цією метою всі засоби ІС повинні бути об’єднані в єдиний комплекс технічних засобів ІС.
Структурними елементами технічного забезпечення є технічні засоби, методичні і управлінські матеріали, технічна документація, обслуговуючий персонал, які забезпечують виконання функціональних задач ІС.
Персонал об’єднує розробників і експлуатаційників комплексу технічних засобів з врахуванням периферійного обладнання, засобів зв’язку і телеобробки, організаційно-технічний, монтажно-налагоджувальний, експлуатаційний і обслуговуючий штат працівників.

Програмна підтримка
Програми - це тексти, складені з основних конструкцій мови, які відображають інтелектуальну, рутинну, фактографічну чи іншу інформаційну діяльність в умовах автоматизації і застосування комп’ютерів. Тобто всі програмні і зв’язані з ними інформаційні засоби: логічні одиниці інформації (елементи, записи, складні записи, структури даних, структури знань), алгоритмічні мови програмування і спеціалізовані мови спілкування, маніпулювання і обміну інформацією. Спеціальне програмне забезпечення включає окремі програми і програмні комплекси, розроблені для управління конкретним організацією, у вигляді пакетів прикладних програм, які здійснюють певні функції управління у вигляді програмної системи, яка реалізує певний метод розв’язку задач управління.
Зазначимо, що ІС постійно зазнає динамічних змін. Її розвиток здійснюється в багатьох напрямках. Основні із них такі:
• охоплення автоматизацію нових підсистем і розширення функцій ІС;
• створення принципово нових алгоритмів (задач) і вдосконалення існуючих;
• вдосконалення і розширення комплексу технічних засобів;
• вдосконалення загальносистемного програмного забезпечення.
А це в свою чергу вимагає своєчасного динамічного корегування програмного забезпечення.
А також, це супроводжується сприятливими факторами розвитку підтримки програмного забезпечення ІС:
• дешевшає програмне забезпечення, а його функціональністю зоростає та в більшості випадків задовольняє потреби підприємств;
• спрощується освоєння сучасного програмного забезпечення, інтерфейс якого стає все більш наближеним до до фахового представлення сфери розв’язуваних завдань;
• створено інтуїтивний, зорієнтований на Web-документ графічний інтерфейс користувача;
• дозволено здійснювати перегляд будь-якого документу в on-line режимі;
• розбудовано інструментарій гіпертекстових посилань на локальні та зовнішні документи;
• підтримується швидке малозатратне публікування документів;
• забезпечується робота з мультимедіа-документами;
• підтримуються стандартизовані інтерфейси в межах організації;
• розширюється застосування спеціальних Internet-сервісів в локальній мережі;
• формується відкрита, незалежна від платформи архітектура документів, основана на стандартах ISO;
• узгоджуються централізовані і децентралізовані принципи управління документообігом;
• забезпечується якісна підтримка Web-контенту.

Богдан

Одним з основних напрямків діяльності підприємства є розробка і впровадження спеціалізованих систем управління інформаційними ресурсами установи, які базуються на стандартних програмних продуктах власного виробництва. При створенні спеціалізованих систем застосовуються компоненти, які розроблені і будуть поставлятися в складі систем.
Комплекс робіт щодо створення системи може включати будь-які з наступних позицій:
• розробка технічного завдання,
• розробка ескізного проекту,
• розробка технічного проекту зі створенням діючого прототипу системи,
• розробка системи та технічної документації (робочий проект),
• впровадження системи,
• навчання персоналу,
• супровід системи.
Сучасні ІС створюються на базі впровадження: нових радіо-комунікаційних зв’язків, сучасних комп’ютерної та факсимільно-друкуючої техніки, локальної комп’ютерної мережі і відповідних програмних засобів. Комп’ютерні мережі, які з’явилися відносно недавно, здатні утворити основний кістяк комунікаційних зв’язків. Ці мережі - один з яскравих прикладів реалізації ІТ, в яких поєднуються, як різного роду апаратура по обробці, зберіганню та передачі інформації, так і різні види обслуговування.
Технічне забезпечення системи управління може потребувати значних капітальних вкладень. Слід пам'ятати про те, що технічне забезпечення є найменш гнучкою частиною системи управління. Тому помилки у вибиранні технічних засобів і комплектуванні технічної бази можуть привести до серйозних, важко поправних наслідків.
Структурними елементами технічного забезпечення є технічні засоби, методичні і управлінські матеріали, технічна документація, обслуговуючий персонал, які забезпечують виконання функціональних задач ІС.
Впровадження ІС спонукає до широких змін методів роботи управлінського персоналу, структури системи, процедур управління, документопотоків. Ці зміни умовно можуть бути поділені на дві групи. До першої групи відносяться зміни, пов’язані з проведенням комплексу заходів по вдосконаленню діючої організації і управління. До другої групи відносяться зміни, пов’язані з вдосконаленням методів і технології, обумовлені автоматизацією розв’язку задач.
Перераховані особливості повинні враховуватися в технології управління для чого потрібно:
1) розширити обсяг задач менеджменту (по кількості і складності алгоритмів розв’язку) для всіх рівнів управління та впровадження принципово нових задач;
2) використовувати для розв’язку управлінських задач точну інформацію про об’єкт управління і оточуюче середовище;
3) задовольняти будь-яким заданим нормативам розв’язку задач по часу, періодичності, різноманітних площинах і варіантах, в тому числі підтримувати режим управління в реальному часі;
4) здійснити інтеграцію систем управління по рівнях, а також організаційних і технологічних структур управління (наприклад, створення гнучких автоматизованих виробництв можливе тільки таким чином);
5) створити умови для ефективнішої роботи менеджерів в таких напрямках:
• забезпечення менеджерів вибірковою, повною, своєчасною, позбавленою шуму інформацією в зручній для сприйняття формі;
• звільнення менеджерів та іншого персоналу від виконання рутинних робіт;
• формування нормативно-довідкової інформації і консультування при прийнятті рішення;
• підготовка варіантів рішення (альтернатив);
• прогнозування наслідків рішень, що приймаються;
• імітація ситуацій прийняття рішень і перебирання варіантів;
• забезпечення інформаційного сервісу (наприклад, відповідей на запити);
• виконання інструкцій по розв’язку управлінських задач, які забезпечують виконання рішень: диспетчерування, контроль та розрахунок;
• реалізація зв’язків з іншими менеджерами, базами даних інших ІС, зокрема організаціями зовнішнього середовища;
6) забезпечити впровадження безпаперової технології обліку, контролю, звітності, планування, оперативного управління, управління матеріально-технічним забезпеченням тощо.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 10:52 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB