Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 20-07, 02:00

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 13-11, 17:34 
Не в сети

Зарегистрирован: 24-09, 16:21
Сообщения: 2
Основні ресурси інформаційних систем: людські, апаратні, програмні, мережні, інформаційні
Апаратні ресурси: комп’ютери,
периферійні пристрої, мережеве та комунікаційне обладнання.
Людським ресурсами ІС є користувачі, адміністратор та технічний
обслуговуючий персонал.
Інформаційні ресурси: та частина інформаційних ресурсів
підприємства, яка використовується інформаційною системою.
Джерелами формування інформаційних ресурсів підприємства є його
внутрішнє і зовнішнє середовище. Інформація внутрішнього середовища
відображає фінансово-господарський стан підприємства. Інформація
зовнішнього середовища відображає відносини підприємства з зовнішніми
економічними, соціальними і політичними структурами.
Опрацювання інформації внутрішнього середовища здійснюється
зазвичай за допомогою стандартних формалізованих процедур. Опрацювання
інформації зовнішнього середовища часто вимагає нестандартних процедур,
оскільки вона є неточною, неповною та має імовірнісний характер.
Інформаційними ресурсами, як і довільними іншими, потрібно
управляти. Управління інформаційними ресурсами передбачає зокрема:
- оцінку інформаційних потреб на кожному ріні управління і в
межах кожної функції управління;
- раціоналізацію документообігу в організації, стандартизацію
типів і форм документів;
- уніфікацію типів даних;
- створення системи управління даними.
Програмні ресурси є засобом реалізації в ІС тих чи інших
інформаційних технологій (ІТ). Зараз немає загальноприйнятого єдиного
визначення інформаційних технологій, тому наведемо лише одне з них, яке є
достатньо лаконічним і вичерпним, а саме:
14інформаційна технологія - це система методів і засобів
збирання, передавання, накопичення, опрацювання,
зберігання, подання та використання інформації.
Базовим складовими інформаційних технологій є:
- технічне забезпечення для збирання, передавання, опрацювання,
збереження і представлення даних;
- системне і прикладне програмне забезпечення;
- інформаційні послуги і телекомунікації.
Основною метою ІТ є отримання необхідної інформації відповідної
якості на заданому носії.
Інформаційні технології можуть бути реалізовані або в
автоматизованому (не паперовому), або в традиційному (паперовому)
вигляді.
Обсяг автоматизації спосіб використання технічних засобів залежить
від характеру кожної конкретної технології. В широкому розумінні
автоматизація - це заміна діяльності людини роботою машин. Степінь
автоматизації може мінятись в широких межах - від систем, де управління
повністю здійснює людина (ручні системи), до систем, де управління
здійснюється лише машиною (автоматичні системи).
Автоматизація доцільна, коли:
- фізіологічні та психологічні можливості людини є недостатніми
для управління;
- об’єкт управління знаходиться в недосяжному або небезпечному
для людини середовищі;
- безпосередня участь людини в управлінні вимагає від неї
надзвичайно високої кваліфікації;
- процес, яким управляють, перебуває в критичній або небезпечній
фазі.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB