Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 18:00

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 24-09, 16:38 
Не в сети

Зарегистрирован: 24-09, 16:31
Сообщения: 2
Перехід до ринкових відносин в економіці та науково-технічний прогрес надзвичайно прискорили темпи впровадження в усі сфери соціально-економічного життя суспільства останніх досягнень у сфері інформатизації. Термін „інформатизація" уперше з'явився при створенні локальних інформаційно-обчислювальних систем.
Інформатизація - це сукупність взаємопов'язаних, правових, політичних, соціально-економічних, науково-технічних та виробничих процесів, які спря-мовані на задоволення інформаційних потреб окремих громадян і суспільс¬тва в цілому і які використовують для цього сучасні інформаційні технології і автоматизовані інформаційні системи
Інформатизація в області управління економічними процесами передбачає, насамперед, підвищення продуктивності праці працівників за рахунок знижен¬ня співвідношення вартість/виробництво, а також підвищення кваліфікації і професійної грамотності зайнятих управлінською діяльністю фахівців. У розвинутих країнах проходять одночасно дві революції: в інформаційних технологіях і в бізнесі, взаємно допомагаючи одна oдній.
Спектр впливу інформаційних систем на діяльність підприємства надзвичайно широкий.
Інформаційні системи допомагають менеджерам різних рівнів вирішува¬ти такі завдання:
- поєднуватись до єдиного інформаційного простору;
- ширше використовувати математичні методи в економіці;
- узгоджувати економічні процедури з міжнародними вимогами.
Актуальність питань інформатизації всіх сфер суспільно-економічного життя цілком очевидна. Інформаційні системи і технології дають можливість оптимізувати і раціоналізувати управлінські функції за рахунок застосування нових засобів збору, передачі і перетворення інформації. Реформа методів управління підприємствами спричинила не тільки перебудову організації процесу автоматизації управлінської діяльності, але і поширення нових форм реалізації цієї діяльності.

Використання інформаційних технологій для управління організацією під-вищує її конкурентоспроможність за рахунок швидкої адаптації до змін ринко¬вої кон'юнктури і дає змогу:
• підвищити ефективність управління організацією через забезпечення ке-рівників та спеціалістів максимально повною, оперативною і достовірною інформацією на основі єдиного банку даних;
• покращити якість діловодства за допомогою оптимізації і стандартизації документообігу, автоматизації найбільш трудомістких його процедур;
• знизити витрати на ведення управлінської діяльності за рахунок автомати-чного процесу обробки інформації, регламентації і спрощення доступу пра-цівників організації до необхідної інформації, а також змінити характер праці цих працівників (вивільнити їх для творчої роботи);
• аналізувати менеджерам різних рівнів діяльність своїх підрозділів і оперативно подавати звіти для керівництва;
• підвищити рівень безпеки і цілісності даних на всіх етапах обробки ін-формації тощо.
У зв'язку із застосуванням нових інформаційних технологій, заснованих на використанні засобів зв'язку і комп'ютерів, широко використовується поняття „інформаційна система". [2]
При цьому термін „система" вживається в основному в двох розуміннях:
• система як деяка властивість, що виражається в раціональному сполученні й упорядкованості всіх елементів визначеного обсягу в часі і просторі так, що кожний із них сприяє успіху діяльності всього об’єкта. З таким трактуванням пов'язане розуміння координації і синхронізації дій персоналу управління, об'єднаних із метою досягнення поставлених цілей:
• система як об'єкт, що володіє достатньо складною, певним чином упоря-дкованою внутрішньою структурою (наприклад, виробничий процес).
У загальному вигляді поняття „система" охоплює комплекс взаємозалежних елементів, що діють як єдине ціле в інтересах досягнення поставлених цілей.
Кожна система характеризується:
• структурою — множина елементів системи і взаємозв'язків між ними (організаційна і виробнича структура фірми);
• функціями кожного елемента системи і системи в цілому (управлінські функції - прийняття рішень визначеним структурним підрозділом фірми);
• входом і виходом кожного елементу і системи в цілому (матеріальні або інформаційні потоки, що надходять у систему або виводяться нею);
• цілями й обмеженнями системи та її окремих елементів (досягнення ма-ксимального прибутку; фінансові обмеження).
Кожна система має властивості подільності і цілісності.
Властивість подільності означає, що систему можна уявити як таку, що складається з самостійних частин, кожна з яких може розглядатися як самостійна підсистема. Можливість виділення підсистем (декомпозиція системи) спрощує її аналіз, розробку, впровадження й експлуатацію і в той же час є достатньо складною задачею.
Властивість цілісності вказує на узгодженість цілей функціонування підси-стем і елементів системи з цілями всієї системи.

_________________
Йдучи змінють вас ;)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Оцінка
СообщениеДобавлено: 29-09, 16:20 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+1 адмін


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB