Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 25-09, 14:57

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 05-10, 00:12 
Не в сети

Зарегистрирован: 26-09, 20:01
Сообщения: 7
8. Конкурентні переваги підприємств, що використовують ІТ

Конкурентна перевага - це становище фірми на ринку, яке дозволяє їй долати сили конкуренції та приваблювати покупців.
Конкурентні переваги створюються унікальними матеріальними та нематеріальними активами, котрими володіє підприємство, тими стратегічно важливими для даного бізнесу сферами діяльності, котрі дозволяють перемагати в конкурентній боротьбі.
Конкурентні переваги є концентрованим проявом переваги над конкурентами в економічній, технічній, організаційній сферах діяльності підприємства, які можна виміряти економічними показниками (додатковий прибуток, більш висока рентабельність, ринкова частка, обсяг продаж).
Інформаційні технології (Information and Communication Technologies, ICT) — Сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, обробки, зберігання, розповсюдження, відображення і використання інформації в інтересах її користувачів.
Сьогодні в розвитку інформаційних технологій (ІТ) відбувається навіть не революція, а буквально вибух. Це призводить до істотного здешевлення засобів збору, обробки, передачі і збереження даних, а відповідно знижує вартісну планку для їх використання в бізнесі.
Крім того, інформаційні технології проникають все глибше в бізнес підприємства, охоплюють все нові і нові види його діяльності (бізнес-функції), а також підтримують процеси, що виникають у результаті взаємодії двох і більш підприємств. При цьому обсяги інформації, яка відображає ситуацію на підприємстві і довкола нього, набагато зростають. Часто це призводить до того, що люди просто не знають, як з нею бути, але саме ті, хто знає – одержують конкурентні переваги.
Дійсно, для багатьох підприємств впровадження нових інформаційних технологій чи просте підвищення рівня використання існуючих ІТ дозволило перебороти визначені причини криз і вийти на новий рівень керування діяльністю і ведення бізнесу,збільшити свої доходи завдяки цьому і отримати значні конкурентні переваги на ринку.
Для більшості українських підприємств впровадження інформаційних технологій, з одного боку, дало можливість навести елементарний порядок у підприємстві, а з іншого боку – стало стимулом і каталізатором змін, зробивши їх (підприємства) гнучкішими і більш пристосованими до частих змін.
Отже, використання інформаційних технологій надає підприємствам великі переваги над тими , що не користуються ІС або досконало ними не володіють. Можна сказати вони на кілька кроків попереду і це приносить їм велику користь.

Вікторія Вдовенко

Інформаційні технології - сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збирання, обробки, зберігання, розповсюдження, відображення і використання інформації в інтересах її користувачів. Зараз інформаційні технології впроваджуються на багатьох підприємствах, організаціях та різних органах влади. Розроблені концепції впровадження ІТ в наукові заклади, фабрики, тощо. Наприклад концепція впровадження інформаційних технологій у законодавчих органах влади передбачає як автоматизацію самого процесу, так і аналізу роботи, налагодження спілкуванням між різними органами влади та населенням. Розвиток інформаційних технологій дуже змінив за останні роки життя людини. Основними конкурентними перевагами підприємств ,що використовують інформаційні технології є:
- оперативність отримання інформації, особливо при міжнародних операціях;
- зниження невиробничих витрат (торгових витрат, витрат на рекламу, витрат, пов´язаних з сервісним обслуговуванням та інформаційною підтримкою споживачів);
-скорочення циклу виробництва та продажу, оскільки зникає потреба повторного підтвердження інформації і знижується вірогідність помилок при введенні інформації;
- значно знижуються затрати, пов´язані з обміном інформацією, за рахунок використання більш дешевих засобів телекомунікації;
- більша відкритість компаній для споживачів;
-можливість звертання користувача до великих масивів інформації у вигляді баз даних і до інформаційної продукції широкої номенклатури;
Наприклад, застосування інформаційних технологій в роздрібній торгівлі багато в чому зумовлює успішність розвитку торговельної організації. Інформаційні продукти покликані спрощувати і удосконалювати систему контролю оперативної діяльності компанії (фінанси і витрати, запаси і склад, закупівлі і продажі, дебіторська заборгованість і цінова політика), управляти взаєминами із замовниками і постачальниками, контролювати процес продажів. Якщо раніше на ринку пропонувалися рішення, доступні за ціною тільки великим компаніям, то останніми роками з'явилися повноцінні автоматизовані системи мобільної торгівлі, доступні навіть малим підприємствам. На сучасному ринку зберегти конкурентні позиції вдається тільки тим, хто постійно розвивається і використовує нові технології.
Впровадження інформаційної системи відкриває нові можливості для ефективного вирішення основних задач також для туристичного бізнесу. Експлуатація системи дозволяє турфірмі реалізувати програми ресурсозбереження шляхом зниження експлуатаційних витрат на утримання систем зв'язку, зниження енергоспоживання, уникнути пікових навантажень, збільшити продуктивність праці, поліпшити якість послуг, виконуваних робіт і підвищити кваліфікацію працівників турфірми.
Усе це визначає актуальність застосування інформаційні технологій в умовах розвитку ринкових відносин, координації наукової і практичної діяльності в області сучасних інформаційних технологій.
Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі здобуває сьогодні та фірма, яка оперативніше реагує на потреби клієнтів і надає послуги за прийнятною ціною і якістю. В умовах переходу до ринкових відносин інформаційний центр набуває першочергового значення, будучи невід'ємним елементом ефективної системи управління.
Раціональна методологія використання інформаційної технології дозволить досягти більшої гнучкості, підтримувати загальні стандарти, здійснити сумісність інформаційних локальних продуктів та знизити дублювання діяльності.
Таким чином, використання інформаційних технологій вказує на те, що підприємство,яке їх використовує у майбутньому буде перспективним та впевнено буде крокувати шляхом прогресу.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB