Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 24-04, 16:05

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 04-10, 23:55 
Не в сети

Зарегистрирован: 04-10, 17:07
Сообщения: 6
Працівники відділу інформаційного забезпечення займають посаду спеціаліста у сфері інформаційних технологій. Для того щоб зробити кар'єру ІТ спеціаліста, необхідно відповідати натупним вимогам:
• Вища технічна освіта;
• Досвід роботи в IT не менше трьох років;
• Досвід адміністрування робочих станцій під управлінням MSWindows XP, Vista, Windows7;
• Досвід роботи в Microsoft Office 2003, 2007;
• Досвід підключення і обслуговування оргтехніки (принтери, факси, телефонні апарати і т.д.);
• Розуміння принципів роботи системи електронної пошти і доступу в мережу Internet;
• Розуміння принципів побудови внутрішньої локальної обчислювальної мережі.
Працівники відділу інформаційного забезпечення мають такі обов’язки: забезпечення технічного оснащення працівників офісу, надання технічної підтримки персоналу та технічної консультації.
Основні сфери відповідальності:
• Надання пропозицій та рекомендацій що до закупівлі відповідного апаратного та програмного забезпечення, а також інших відповідних товарів;
• Надавати технічну підтримку користувачам;
• Підтримувати існуючі бази даних та системи передачі даних;
• Управляти встановленням, тестуванням, обслуговуванням та усуненням проблем комп’ютерної мережі, операційних систем та іншого офісного програмного забезпечення;
• Управління системами створення резервних копій, безпеки, відновлення даних та технічного обслуговування;
• Надавати підтримку з подальшого розвитку веб-сайтів та їх функціонування;
• Управління відповідними системами електронної пошти, якими користується персонал;
• Відповідати за функціонування ТВ, DVD-систем, фотоапаратів та відеокамери, мультимедіа-проекторів, 3G-модемів, диктофонів, копіювальних апаратів;
• Проводити для нових співробітників орієнтацію з питань, пов’язаних з ІТ;
• Брати на себе виконання інших обґрунтованих відповідних завдань, поставлених Керівником відділу інформаційних технологій, які необхідні для досягнення цілей.

Віка

IT-спеціалісти необхідні практично в кожній компанії — адже це люди, які відповідають за роботу комп'ютерної техніки і локальної мережі, а також створюють і підтримують web-сайти фірми. Насправді ж часто виявляється, що названі співробітники виконують зовсім не ті функціональні обов'язки, якими б вони мали займатись відповідно до своєї посади.
Більшість компаній середнього рівня, не пов'язаних з інформаційними технологіями, мають в своєму штаті IT-спеціаліста широкого профілю, якого зазвичай називають системним адміністратором, схожі функції виконує і фахівець служби з технічної підтримки. В ідеалі, тобто в крупній, працюючій за західними стандартами корпорації, в обов'язки системного адміністратора повинні входити установка і (або) налаштування і обслуговування локальної комп'ютерної мережі, а також інтеграція нових фрагментів, модернізація техніки і програмного забезпечення серверів. Насправді немає чітко визначених обовязків,тому треба бути готовим виконувати наступні роботи:
• ремонт комп'ютерної і оргтехніки, у тому числі телефонів та ін.;
• переконування начальства в тому, що ремонт неможливий і потрібна нова техніка;
• вибір і закупівля нової техніки;
• встановлення, налагоджування нової техніки, включаючи прокладення мережі;
• навчання персоналу принципам роботи з новою технікою;
• підтримка сайту;
• будь-яка інша робота на комп'ютері і біля нього на прохання начальства і інших співробітників.
В рамках IT-сфери зайняті: спеціаліст служби технічної підтримки, Web-дизайнер, Web-програміст, HTML-редактор, системний адміністратор, IT-менеджер, IT-директор.
Працівники відділу інформаційного забезпечення займають посаду спеціаліста у сфері інформаційних технологій. Для того щоб зробити кар'єру ІТ спеціаліста, необхідно відповідати натупним вимогам:
• Вища технічна освіта;
• Досвід роботи в IT не менше трьох років;
• Досвід адміністрування робочих станцій під управлінням MSWindows XP, Vista, Windows7;
• Досвід роботи в Microsoft Office 2003, 2007;
• Досвід підключення і обслуговування оргтехніки (принтери, факси, телефонні апарати і т.д.);
• Розуміння принципів роботи системи електронної пошти і доступу в мережу Internet;
• Розуміння принципів побудови внутрішньої локальної обчислювальної мережі.
IT-спеціалісти потрібні в будь-якій компанії, незалежно від масштабів і сфери діяльності. Зараз ці фахівці мають великий попит у зв'язку з виходом на ринок західних компаній, а також розширенням існуючих виробництв.
Вимоги до знань і навиків претендента працедавці пред'являють залежно від того, чим вони збираються завантажити свого комп'ютерного генія. Тут окрім базових знань часто потрібна наявність особистого автомобіля. Крім того, найбільш поширені параметри — уміння знатися на операційних системах, наприклад Windows NT, Novell, Unix, навики об'єднання в мережу комп'ютерів різних типів, скажемо РС і MAC, досвід роботи з устаткуванням різних виробників, наприклад Cisco, 3com, Intel, Hewlett Packard. Наявність сертифікатів вітається. А решта показників стандартні для сфери, що цікавить нас: так, в більшості випадків потрібні чоловіки у віці 21–45 років з вищою або незавершеною вищою, зрозуміло технічною, освітою і досвідом роботи за фахом.
Основна важкість роботи спеціаліста полягає в тому, що ніхто ніколи чітко не окреслить коло його посадових обов'язків. Такого фахівця постійно довантажують суміжною роботою. Крім того, на адміністраторові лежить велика відповідальність, тому що комп'ютер — основний інструмент працівників офісу (менеджерів, секретарів, керівників та ін.), і будь-який збій в системі загрожує фірмі серйозними фінансовими втратами. Тому треба не лише ремонтувати і налагоджувати те, що вже зламалося або вийшло зі строю, але і постійно контролювати стан техніки, запобігаючи виникненню поломок.
В процесі створення і підтримки сайту беруть участь декілька фахівців, функції їх можуть перетинатися, поєднуватися залежно від цілей, намічених конкретним працедавцем, але основні напрями все-таки неважко виділити. У крупних компаніях є спеціалісти-техніки або виконавці, які займаються вирішенням локальних завдань, поставлених перед ними керівництвом. А є керівники відділів або проектів, аналітики, менеджери (як їх назвати — залежить від смаку компанії). Сенс їх роботи зводиться до продумування глобальних стратегій. Web-дизайнер— так називають людину, яка займається створенням і підтримкою сайту від А до Я. Щоб сайт вийшов по-справжньому якісним, в роботу над ним, як правило, включаються декілька чоловік. Тому web-дизайнер, як йому і належить, займається лише питаннями дизайну (його навіть називають художником).
В його завдання входить створення інтерфейсу, тому він повинен непогано знатися на технології, тобто розуміти, що теоретично здатне працювати, а що ні. Він зобов'язаний бути в курсі тенденцій і традицій, щоб зробити інтерфейс зрозумілим, але в той же час вміти додати йому індивідуальність, щоб уникнути схожості його на всіх інших.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 11:06 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB