Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
94)Варіанти вибору технологічної архітектури для ЕК http://ism.flybb.ru/topic319.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Мирося [ 02-12, 19:28 ] |
Заголовок сообщения: | 94)Варіанти вибору технологічної архітектури для ЕК |
Найбільшою перевагою електронної комерції є суттєве зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування. Тому бізнес-процеси, які можуть бути переведені на електрону основу мають потенціал зниження витрат на них, що у свою чергу призводить до зниження собівартості товару чи послуги. Найбільш відомим прикладом здійснення електронної комерції є Інтернет-магазин, який є web-сайтом з каталогом продукції та можливістю замовлення і оплати товарів, які сподобались покупцю. Все більше компаній у світі впроваджують рішення електронної комерції у своєму бізнесі. Наприклад, гарно відома у світі компанія CISCO не має традиційної мережі дистриб’юторів. Замість того, вона приймає замовлення тільки в електронній формі зокрема зі свого web-сайту. Інший гарний приклад — це виробники ноутбуків. На своїх web-сайтах вони розміщують інтерактивні web-сторінки, де користувач може зконфігурувати собі ноутбук за своїми потребами та оформити замовлення і оплату. З архітектурної точки зору мережа згідно до концепції складатиметься з наступних компонентів: 1) web-сервер публічного доступу, який розміщує реєстр усіх наявних у мережі EC-служб а також web-сервіси для доступу, синхронізації та пошуку мета-даних про EC-служби, які зареєстровані на даному сервері; 2) EC-сервери, які розміщують: 1) EC-служби; 2) web-сайт(и) для взаємодії із службою за допомогою Інтернет-браузера; 3) web-сервіси для взаємодії із службою через клієнтське програмне забезпечення; 4) web-сервіси для адміністрування служби за допомогою спеціального програмного забезпечення; 3) програмне забезпечення для адміністрування EC-служби (EC-Administrator); 4) програмне забезпечення для взаємодії із EC-службою (EC-Client) користувачами. У порівнянні із існуючими надана концепція відкриває новий засіб ведення електронної комерції та взаємодії з Інтернет-магазинами для користувачів Інтернет, — а саме за допомогою клієнтського програмного забезпечення EC-Client, яке є універсальним і спроможне взаємодіяти з усіма наявними у мережі EC-службами. Воно має наступні основні якісні функціональні риси: 1) пошук та уніфікована взаємодія із будь-якою наявною в мережі EC-службою через Інтернет (це включає обмін та синхронізацію мете-даних про наявні товари, послуги, види обслуговування тощо); 2) забезпечує здійснення уніфікованих комерційних транзакцій (замовлення, сплата тощо); 3) можливість роботи в режимах online та offline, забезпечуючи таким чином надзвичайну зручність у користуванні; так, навіть у режимі offline користувач спроможний виконувати загальні операції та комерційні трансакції, але з даними які передчасно були розташовані у кеші, а увійшовши до режиму online, операції будуть синхронізовані. Під час побудови архітектури системи електронної комерції ми повинні дотримуватись таких вимог: *використання мережі Інтернет для діалогу покупця та продавця на етапі вибору товарів та формування замовлення; * забезпечення суворої аутентифікації та закритого каналу зв’язку між покупцем та продавцем на етапі укладання угоди, при цьому повинні бути використані ті самі канали зв’язку, що і на першому етапі; * після досягнення угоди проведення власне платежів засобами платіжних систем (які використовують свої захищені канали зв’язку). |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |