Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 17:53

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26-11, 00:04 
Не в сети

Зарегистрирован: 30-09, 21:50
Сообщения: 7
Інформаційні технології змінюють життя людей, їх роботу, навчання, дозвілля. Розвиток INTERNET-технологій забезпечує можливість зниження витрат на ведення бізнесу, розповсюдження інформації, міжособистісні комунікації.
За допомогою INTERNET підприємці можуть своєчасно дізнаватись про нові стандарти і технології, мати доступ до інформаційних ресурсів, відкритих для загального користування. Причому досить численна інформація може бути надана їм без додаткової платні.
При веденні бізнесу INTERNET позволить:
• збільшити обсяг продаж;
• розширити ринок збуту;
• зменшити виробничі витрати;
• випередити конкурентів;
• торгувати з Іншими країнами;
• конкурувати як рівні з корпораціями-гігантами;
• перевірити свій бізнес-замисел без особливих витрат;
• поліпшити зв'язки з громадськістю і відносини всередині компанії;
• забезпечити єдиний банк даних для свого персоналу.
INTERNET можна використовувати з комерційною метою за допомогою таких методів:
• електронна пошта;
• електронна реклама за принципом прямої розсилки;
• електронна реклама за принципом "приходьте до нас";
• електронні торги.
Бізнесмени одержують ефективний доступ до інформації на всій земній кулі. Міжнародні телефонні переговори досить дорогі. обмін повідомленнями по факсу може бути ускладнено. Крім того, хоча багато хто володіє навичками читання англійських текстів і розуміє англійську мову, у більшості недостатня розмовна практика. Обмінюватись письмовими повідомленнями легше, ніж вести діалог по телефону.
Звертання до телеконференцій дозволяє відправляти повідомлення, навіть якщо адреси конкретних користувачів невідомі. Таким чином, навіть при необхідності оплати міжнародного трафіку відправка й одержання електронних повідомлень може стати єдиним ефективним засобом організації ділових контактів з іноземними фірмами.
Інтернет дає значні переваги в управлінні та співпраці з клієнтами. Проте лише за однієї умови – достатнього рівня кваліфікації працівників та їхнього відповідального та ініціативного ставлення до виконання своїх обов’язків за допомогою глобальної мережі.
Також дозволяє налагодити взаємодію філій та віддалених підрозділів (принаймні обмін документацією, розпорядженнями, зведеною інформацією).
Інтернет є багатим джерелом інформації, у якому є справді вартісні речі. Користувачі в Інтернеті можуть знаходити цінну та актуальну інформацію, що має безпосередній стосунок до виконання їхніх службових обов’язків.
Працівники мають змогу підтримувати та підвищувати свій фаховий рівень, читаючи фахові матеріали та вступаючи в дискусії на фахових форумах.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB