Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 18-04, 07:42

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 98.Роздрібний продаж на Web-site
СообщениеДобавлено: 28-11, 00:16 
Не в сети

Зарегистрирован: 04-10, 11:52
Сообщения: 7
Разом із стрімким розвитком інформаційних технологій і інтернету, все більше і більше набуває популярності ведення бізнесу через всесвітню мережу. Найзручніша форма торгівлі товарами через інтернет – це інтернет-магазин.

Кожне підприємство або підприємець може вести торгівельну діяльність через інтернет-магазин та продавати свої товари по всьому світу. Для цього, лише необхідно створити веб сайт, на який потенціальні покупці будуть заходити, обирати та замовляти товар.
Багато підприємців мають ідеї щодо створення бізнесу в інтернеті, проте вони постають перед проблемою, як це реалізувати на практиці

Можливості та переваги торгівлі через Інтернет-магазин:
• зниження накладних витрат і збільшення прибутку підприємства;
• на сайті рекламуються товари та послуги, приймаються замовлення;
• пропонуються різні варіанти оплати замовлених товарів, включаючи і оплату «електронними» грошима;
• є можливість оформити кредит;
• магазин працює без вихідних і перерви;
• віртуальна площа для розміщення товарів практично необмежена;
• покупець має доступ до розміщеного на сайті товару в режимі реального часу і з будь-якого місця на земній кулі, де є Інтернет;
• віртуальні торговельні площі можна взяти в аренду, як і в звичайному магазині;
• вартість і строк створення віртуального магазину набагато менші;
• не потрібно брати численні дозволи та чекати відвідин пожежної інспекції.

Розглянемо особливості створення Інтернет-магазину на прикладі торговельного підприємства, що працює на загальній системі оподаткування і є платником ПДВ. Згідно з положень пп. 2.3.3 Закону № 168 виходить, що особа, яка поставляє товари на митній території України з використанням глобальних або локальної комп’ютерних мереж, зобов’язана зареєструватися як платник ПДВ, незалежно від обсягу оподатковуваних операцій.
Платники єдиного податку, як юридичні особи на ставці 10%, так і фізичні особи - підприємці, від такої реєстрації звільнені на підставі п. 6 Указу № 727. ДПА України в Листі № 5173 це підтвердила і зазначила, що суб’єкти спрощеної системи оподаткування, незалежно від загальної суми здійснених операцій з поставки товарів і послуг, мають право не реєструватися як платники ПДВ на підставі пп. 2.3.1 Закону № 168, за винятком юридичних осіб - платників єдиного податку за ставкою 6 %.

Розглянемо, як у бухгалтерському і податковому обліку відобразити витрати на створення Інтернет-магазину та доходи, які той отримує.
Підприємство може розмістити інформацію про себе двома шляхами:
• створити Web-сторінку, на якій розмістити рекламу товарів та прайс-листи;
• розробити WWW-сервер, спеціалізоване програмне забезпечення, розмістити візуальне зображення товару, що дасть набагато більші можливості для залучення більшої кількість споживачів.

Створення і підтримка Web-сторінки
Створити Web-сторінку — це розмістити підготовлену групу файлів певного формату на сервері провайдера. Переваги такої сторінки — невисока вартість її технічного супроводу. Розробку макета, дизайна сторінки, відновлення інформації часто виконують спеціалізовані фірми-розробники (Web-студії). В бухобліку витрати на створення і супровід Web-сторінки відображаються на рахунках витрат, пов’язаних із збутом продукції.

Створення Інтернет-магазину на WWW-сервері

Перший етап— створення Web-сайту. Зробити це підприємство може різними способами: розробити самостійно, замовити розробку, придбати готовий проект або орендувати сайт. Підприємство повинне визначитися з структурою сайту, його дизайном, принципом роботи і розміщенням інформації. А далі професійні Web-дизайнери підбирають або розробляють необхідне програмне забезпечення. Подальший інформаційний супровід веде саме підприємство.

Наступний етап — розміщення сайту в Інтернеті. Підприємство в основному розміщує свій сайт на обладнанні провайдеру (провайдер телекомунікацій — це суб’єкт господарювання, що має право на здійснення діяльності в сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування й експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку).

Третій етап — зареєструвати доменне ім’я сайту (відповідно до ст. 1 Закону № 1280 доменом є частина ієрархічного адресного простору мережі Інтернет, що має унікальну назву, обслуговується групою серверів доменних імен і централізовано адмініструється). Порядок реєстрації залежить від вигляду ім’я. Адресний простір українського сегмента в мережі Інтернет позначається доменом другого рівня «ua». Реєстрацію доменів цього рівня здійснюють спеціалізовані комерційні компанії-реєстратори, авторизовані в ICAAN. У таку компанію необхідно подати заявку, в якій указати ім’я сайту, яке ви хочете отримати, організацію, адміністратора домену, його реквізити. Після перевірки на унікальність доменного імені, його реєструють, і підприємству передається домен, який необхідно щороку перереєстровувати. Якщо підприємство створює свій Web-сайт у домені більше низького рівня, то тоді домен не реєструють, а тільки погоджують його з адміністратором домену більш високого рівня, ніж у підприємства.

Останній етап — забезпечення функціонування зареєстрованого домену. Тут необхідні IP-адреси. Їх виділяють локальні Інтернет- реєстратори. Такі питання найчастіше вирішує той провайдер, послугами якого користується підприємство. Крім сайту з доменним ім’ям підприємство повинне орендувати сервер - його Web-сайт найчастіше розміщується на сервері провайдера або компанії, що спеціалізується на наданні послуг хостінгу (оренди дискового простору). Розмір орендної плати (плати за хостінг) залежить від розміру сайту.

Для відкриття інтернет-магазину фізична або юридична особа має бути на загальній системі оподаткування та бути платником ПДВ.
У підприємців, що мають намір займатися торгівлею через інтернет-магазин, має виникнути питання, як проводити розрахунки за товари із покупцями та як все це буде виглядати з точки зору оподаткування. Виділяються 4 типи розрахунку за товари. Отже,
1. Покупець оплачує товар кур’єру, тут може бути два варіанти:
- підприємство має свою кур’єрську службу;
- доставкою займається стороння кур’єрська організація.
2. Покупець оплачує товар банківським переказом.
3. Оплата здійснюється у поштовому відділенні.
4. Розрахунки відбуваються за допомогою електронних грошей.

Найбільш бажаними товарами, що набувають в інтернет-магазинах стали книги, побутова техніка і пристрої для персонального комп’ютера. Всі ці категорії володіють достатньо високою вартістю, внаслідок чого обороти провідних підприємств галузі досягли істотних значень, що вимірюються десятками мільйонів доларів.
Наприклад, оборот магазина OZON в першому півріччі 2008 року досяг 45 млн. долл, що означає збільшення порівняно з другим півріччям 2007 року на 78%. Всього за півроку інтернет-магазином було реалізовано близько 560 тис. замовлень на 2,4 млн. товарів.
36% обороту компанії складають книги, 30% - фото- і електротехніка з мобільними телефонами, 14% - кіно, 5% - букіністика і раритети, 3% - музика, 12% - інші товари. У 2008 році в базі покупців Ozon.ru було зареєстровано більше 2,5 млн. користувачів.
Щомісячний приріст складає близько 44 тис. нових реєстрацій. В середньому за місяць на сайт заходить 2,7 млн. відвідувачів, що проглядають близько 30 млн. сторінок.

Прихильність готівці як основний платіжний засіб говорить про достатньо слабкий розвиток ринку B2C в інтернет-сегменті. Таке положення справ переважне характерний для першого етапу становлення ринку, під час якого пріоритетні позиції займає процес пошуку, вибору і резервування товару, залишаючи питання доставки і оплати як другорядну складову.

Проте даний напрям бізнесу залишається перспективним, у тому числі і для підприємців, що досліджують можливості альтернативного інвестування.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB