Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 16:18

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26-11, 03:40 
Не в сети

Зарегистрирован: 03-10, 10:22
Сообщения: 7
З розвитком мережі Інтернет поступово міняються підходи до управління підприємством і відповідно міжнародною маркетинговою діяльністю.
Мережа Інтернет як засіб та середовище комунікації може бути ефективно використана для проведення міжнародних маркетингових досліджень. Одним з основних методів проведення міжнародних маркетингових досліджень в Інтернет є опитування. Відмінними особливостями проведення опитування в Інтернет є невисока вартість, автоматизація процесу опитування та аналізу його результатів, а також можливість точного фокусування опитування на цільову аудиторію. Обмеженням опитування через Інтернет та електронну пошту є не репрезентативність вибірки на всю генеральну совокупність в більшості сфер бізнесу та встановлення особи, яка дійсно відповідає на питання анкети.
Поширення мережі Інтернет придбало лавиноподібний характер з початку 90-х рр. Зараз мережа Інтернет об'єднала безліч мереж у всьому світі. Фактично Інтернет складається з безлічі локальних і глобальних мереж, що належать різним компаніям і підприємствам, зв'язаних між собою різними лініями зв'язку. Інтернет можна уявити собі у вигляді мозаїки складеної з невеликих мереж різної величини, які активно взаємодіють одна з іншою, пересилаючи файли, повідомлення і тому подібне.
За приблизними підрахунками загальна кількість користувачів Інтернету у всьому світі перевищила 1,8 млрд. чоловік.
В даний час основні цілі використання Інтернет це – розваги, освіта, здійснення покупок, а також пошук нової інформації різного характеру.
Інтернет – це організація з повністю добровільною участю, в якій відсутній очолюючий керівник. Складові мережі можуть мати своїх президентів або аналогічних глав, але це зовсім інша справа; у Інтернеті немає єдиної авторитарної фігури. Вища влада залишається за ISOC (Internet Society). ISOC - суспільство з добровільним членством. Його мета - сприяти глобальному обміну інформацією через інтернет. Воно призначає раду старійшин, яка відповідає за технічну політику, підтримку і управління Інтернет.
Інтернет сьогодні - це швидкий канал просування повідомлення, в якому поєднані всі види інформації юридичних та фізичних осіб. Цей елемент маркетингових комунікацій є найбільш ліберальним засобом отримання чи відправлення повідомлення та найнеобхіднішим засобом озброєння інформацією. Присутність в інтернет-просторі та віртуальні комунікації стають обов'язковою умовою конкурентоспроможності підприємництва.
Сучасний стан як локальних, так і міжнародних ринків характеризується підвищенням значимості та цінності інформації як з боку продавців, так і клієнтів. Щодня зростає об'єм інформації. Саме тому, необхідно приділяти увагу не тільки кількісним характеристикам комунікацій, але й якісній складовій - ефективності використання комунікаційних інструментів. Адже, забезпечення клієнта необхідною йому інформацією - один із ключових факторів успішного ведення бізнесу.
В даний час індустрія туризму є однією з найбільших, високоприбуткових і найбільш динамічних галузей світової економіки.
плив Інтернет-технологій на розвиток туризму величезний, оскільки прямо пов’язаний з підвищенням ефективності роботи як кожного туроператора окремо, так і усього туристичного бізнесу в цілому. Це прямо впливає на конкурентноздатність фірми на сьогоднішньому ринку.
Саме Інтернет може стати “проривом” України у рекламний простір країн світу, ознайомлюючи закордонних потенційних клієнтів з можливостями українського туристичного бізнесу, перевагами відпочинку на провідних курортах Закарпаття, Криму, степової зони та ін., перспективами відпочинку в системі “зеленого туризму” тощо.
У сучасних умовах особливий інтерес у підприємств індустрії туризму визивають наступні форми використання Інтернету:
• комунікації і зв‘язок;
• реклама та просування туристського продукту;
• маркетингові дослідження;
• електрона презентація фірми та її туристського продукту;
• використання можливостей електронних міжнародних туристських виставок та ярмарок;
• використання систем бронювання та резервування;
• самостійне формування туру;
• використання електронних каталогів туристського продукту по країнам та напрямкам;
• отримання інформації про країну, оперативного прогнозу погоди у різних країнах, розкладу руху транс порту;
• отримання оперативної інформації про тарифи та ціни готелів, ресторанів і перевізників;
• використання мережі Інтернет для розрахунків;
• віртуальний туризм».
Для фірм, які займаються туристичним бізнесом, Інтернет в першу чергу є ідеальним засобом для реклами. Багато хто з далекоглядних керівників туристичних фірм і агенцій почали розглядати Інтернет як засіб залучення клієнтів вже давно. Багато з них обзавелася виходом в мережу, поштовою скринькою, у багатьох є свої сторінки в мережі. Мережа дає можливість з мінімальними витратами поінформувати багатомільйонну цільову аудиторію про послуги фірми. Крім того, перевагами реклами в Інтернеті є те, що вона дозволяє передавати текстову, графічну, аудіо- та відеоінформацію, а також оцінювати ефективність заходів за рахунок зворотного зв’язку із цільовою аудиторією. Реклама в Інтернеті стала можливою завдяки створенню та використанню туристичних Інтернет-ресурсів: Web-сайтів, Web-порталів, які дозволяють не лише ознайомитися з туристичними маршрутами, їх програмою але і забронювати їх через Мережу.
Мережа Інтернет дозволяє в значній мірі підвищити оперативність і якість зв'язку, знизити витрати на комунікації та відрядження, розширити географію діяльності, коло клієнтів і партнерів. Більшість з перерахованих вище можливостей Інтернету в даний час використовується в туристській сфері. Однак особливий інтерес у туристських організацій викликають такі форми використання глобальної мережі:
- Комунікації і ефективний зв'язок;
- Реклама і просування туристичного продукту;
- Маркетингові дослідження;
- Електронна презентація фірми і її туристського продукту;
- Використання можливостей електронних міжнародних та
міжрегіональних туристичних виставок, ярмарок;
- Використання системи бронювання і резервування;
- Самостійне формування туру і придбання туристської путівки;
- Використання електронних каталогів туристського продукту по країнах і напрямки;
- Отримання країнознавчої інформації, оперативного прогнозу погоди в різних країнах світу, розкладу руху різних видівтранспорту;
- Отримання оперативної інформації з тарифами і цінами для готелів, ресторанів, різних перевізників та іншим туристським послуг;
- Використання мережі Інтернету для взаєморозрахунку;
- Створення віртуального туристського офісу та ін
Можливості Інтернет можуть бути використані для формування та просування туристичного продукту, а саме:
- Пошуку та систематизації необхідної інформації;
- Маркетингових досліджень;
- Ефективної реклами туристських послуг;
- Пошуку партнерів;
- Бронювання і резервування туристських послуг;
- Реалізації туристичного продукту;
- Аналізу ефективності прийнятої рекламної стратегії та ін
Швидкі, надійні комунікації в глобальній світовій мережі дозволяють у перспективі проводити просування туристичного продукту з більшою ефективністю.
Таким чином, можливості використання Інтернет - технологій в туроператорської діяльності величезні.
У країнах Західної Європи та США туристичні послуги посідають перше місце за обсягом продажів в Інтернет.
Використання агентами ресурсів туроператора через глобальну мережу Інтернет (віддалене оформлення заявки) дозволяє прискорити процес взаємодії тур-агент - туроператор.
Все більша участь Інтернет-технологій в реальному житті дає такі можливості, як:
- Вихід усередині офісних програм в Інтернет;
- Віддалений доступ до бази приймаючої сторони для підтвердження послуг в реальному масштабі часу;
- Доступ клієнтів до офісної базі (необов'язково напряму) з Інтернету.
Як наслідок, створення поряд з інтернет-маркетами своїх інтернет-магазинчиків у кожного серйозного туроператора.
Інтернет дозволяє е. Коном час на: відправку заявки туроператору,
час підтвердження заявки, час виписки документів і т.д.
Основні тенденції у турбізнесі:
створення мереж турагентств туроператорами на основі єдиних технологій;
створення стандартів обміну інформацією між учасниками туристичного ринку.
Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок, що Інтернет - технології дозволяють в значній мірі підвищити оперативність і якість зв'язку, знизити витрати на комунікації, розширити географію діяльності, коло клієнтів і партнерів.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB