Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 15-11, 03:45

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26-11, 02:03 
Не в сети

Зарегистрирован: 03-10, 09:39
Сообщения: 7
Електро́нна коме́рція (від англ. e-commerce) — це сфера цифрової економіки, що включає всі фінансові та торгові транзакції, які проводяться за допомогою комп'ютерних мереж, та бізнес-процеси, пов'язані з проведенням цих транзакцій.
У багатьох випадках електронна комерція дозволяє скоротити шлях перепродажу продукту від виробника до споживача. Це можливо завдяки використовуванню Інтернет-технологій , що надають можливість ефективної прямої взаємодії з кінцевим споживачем, тому компанії можуть виконувати роль, яку традиційно виконували проміжні постачальники. Це також дозволяє накопичувати інформацію про усі продажі та про усіх клієнтів, що у свою чергу дозволяє виконати досконалий бізнес-аналіз та маркетингові дослідження. Це є великою перевагою у конкурентній боротьбі.
Електронна середа широко використовується для доставки цифрового медіа-контенту (музика, фільми, преса тощо), корисної інформації, освітніх матеріалів а також компаніями-виробниками програмного забезпечення для його продажу.
Найбільшою перевагою електронної комерції є суттєве зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування. Тому бізнес-процеси, які можуть бути переведені на електрону основу мають потенціал зниження витрат на них, що у свою чергу призводить до зниження собівартості товару чи послуги. Найбільш відомим прикладом здійснення електронної комерції є Інтернет-магазин, який є web-сайтом з каталогом продукції та можливістю замовлення і оплати товарів, які сподобались покупцю. Все більше компаній у світі впроваджують рішення електронної комерції у своєму бізнесі. Наприклад, гарно відома у світі компанія CISCO не має традиційної мережі дистриб’юторів. Замість того, вона приймає замовлення тільки в електронній формі зокрема зі свого web-сайту. Інший гарний приклад — це виробники ноутбуків. На своїх web-сайтах вони розміщують інтерактивні web-сторінки, де користувач може зконфігурувати собі ноутбук за своїми потребами та оформити замовлення і оплату.
З архітектурної точки зору мережа згідно до концепції складатиметься з наступних компонентів:
• 1) web-сервер публічного доступу, який розміщує реєстр усіх наявних у мережі EC-служб а також web-сервіси для доступу, синхронізації та пошуку мета-даних про EC-служби, які зареєстровані на даному сервері;
• 2) EC-сервери, які розміщують: 1) EC-служби; 2) web-сайт(и) для взаємодії із службою за допомогою Інтернет-браузера; 3) web-сервіси для взаємодії із службою через клієнтське програмне забезпечення; 4) web-сервіси для адміністрування служби за допомогою спеціального програмного забезпечення;
• 3) програмне забезпечення для адміністрування EC-служби (EC-Administrator);
• 4) програмне забезпечення для взаємодії із EC-службою (EC-Client) користувачами.
У порівнянні із існуючими надана концепція відкриває новий засіб ведення електронної комерції та взаємодії з Інтернет-магазинами для користувачів Інтернет, — а саме за допомогою клієнтського програмного забезпечення EC-Client, яке є універсальним і спроможне взаємодіяти з усіма наявними у мережі EC-службами. Воно має наступні основні якісні функціональні риси:
• 1) пошук та уніфікована взаємодія із будь-якою наявною в мережі EC-службою через Інтернет (це включає обмін та синхронізацію мете-даних про наявні товари, послуги, види обслуговування тощо);
• 2) забезпечує здійснення уніфікованих комерційних транзакцій (замовлення, сплата тощо);
• 3) можливість роботи в режимах online та offline, забезпечуючи таким чином надзвичайну зручність у користуванні; так, навіть у режимі offline користувач спроможний виконувати загальні операції та комерційні трансакції, але з даними які передчасно були розташовані у кеші, а увійшовши до режиму online, операції будуть синхронізовані.
Під час побудови архітектури системи електронної комерції ми повинні дотримуватись таких вимог:
 використання мережі Інтернет для діалогу покупця та продавця на етапі вибору товарів та формування замовлення;
 забезпечення суворої аутентифікації та закритого каналу зв’язку між покупцем та продавцем на етапі укладання угоди, при цьому повинні бути використані ті самі канали зв’язку, що і на першому етапі;
 після досягнення угоди проведення власне платежів засобами платіжних систем (які використовують свої захищені канали зв’язку).


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB