Інформаційні системи в менеджменті
http://ism.flybb.ru/

85.Бізнес та інтернет
http://ism.flybb.ru/topic292.html
Страница 1 из 1

Автор:  clover07 [ 25-11, 23:07 ]
Заголовок сообщения:  85.Бізнес та інтернет

Якщо вашого бізнесу немає в Інтернеті, значить вас немає в бізнесі.
Біл Гейц

Таке твердження гуру в сфері розвитку технологій не є випадковим. На сьогоднішній день важко уявити ділові відносини без послуг Інтернету. Популярними стали консалтингові послуги, а також вебінари, що дозволяють проводити ділові зустрічі та конференції он-лайн, з’єднуючи людей, котрі знаходяться в різних містах чи країнах. Створюються величезні портали по обміну послугами та віртуальні платіжні системи для здійснення Інтернет - розрахунків.

Всі ці факти свідчать про становлення Інтернету, як віртуального ринку для мільйонів людей, а новий ринок – це нові можливості. Підприємствам та організаціям, які не бажають відставати за сучасними тенденціями та конкурентами доводиться також виходити на цей ринок, розширюючи свій бізнес в Інтернет, на який теж поширюється закон «попиту – пропозиції».
Для того, щоб достойно вийти та утриматись на віртуальному ринку, потрібно постійно працювати над удосконаленням свого веб - ресурсу, який може служити як джерелом довготривалої реклами, так і плацдармом для продажу продукції он-лайн.

Необхідними умовами електронного бізнесу є:
• створення глобального комунікаційного середовища з підтримкою режиму он-лайн;
• розробка програмно-технічних заходів проведення надійних і безпечних платіжних трансакцій;
• наявність простого і надійного клієнтського програмного забезпечення для доступу до джерел фінансово-банківської та торгово-сервісної інформації.

На кількість користувачів Інтернетом впливає нормальне функціонування економіки через цінову доступність Інтернету та вміння ним користуватись, тобто професійну підготовку. Україна в цьому напрямку лише розвивається та потребує значних інвестицій і правового врегулювання з боку держави.
Взагалі Internet як нова територія для ведення бізнесу надає широкі можливості відображення реальної економіки держави у віртуальному всесвіті. Бурхливий розвиток E-commerce (електронної комерції) відкриває нові перспективи для ведення бізнесу. Не виключено, що саме Internet - комерція стане тим каталізатором, що призведе до створення абсолютно нових моделей ринкових відносин, абсолютно нових об'єднань партнерів і в підсумку - абсолютно нової економіки.

Під електронною (е-комерція) розуміється така форма комерції, коли вибір і замовлення товару чи послуг виконуються через комп’ютерні мережі, а оплата – через використання електронних документів та платіжних засобів (картки, електронні чеки, електронні гроші). Фактично це система Іnternet-комерції (SІC). Спрощена модель е-комерції складається із:
• власників пластикових карток, які, як правило, через Іnternet мають доступ до віртуальних постачальників послуг (магазинів, банків, туристичних фірм);
• віртуальних постачальників послуг (он-лайн магазини, банки, туристичні фірми, страхові компанії тощо), які дають доступ до своїх каталогів послуг через комп’ютерні мережі;
• платіжної системи, представленої банками-емітентами (картки), банками-екваєрами та процесинговими компаніями і центрами;
• надійної та досить дешевої телекомунікаційної інфраструктури, розвиненої системи стандартизації та аутентифікації клієнтів і постачальників інформації.
Власне електронна комерція проходить такі організаційні стадії:
• реклама послуг та товарів на Web-сайтах та проведення презентацій засобами аудіо- та відеодемонстрацій на клієнтських комп’ютерах;
• проведення операції (купівля, зміна суми банківського рахунка тощо) як безпечної трансакції;
• електронна підтримка клієнтів у період експлуатації ними товарів та послуг.

Інтерактивний маркетинг (або онлайн-маркетинг) — форма прямого маркетингу, що здійснюється за допомогою інтерактивних комп'ютерних служб, що надають інформаційні послуги в оперативному режимі за допомогою систем, що забезпечують двосторонній електронний зв'язок між продавцем і покупцем.
Зокрема, інтерактивний маркетинг — це використання каналів зв'язку в режимі реального часу за допомогою засобів електронної торгівлі. Для цього застосовуються інтерактивні комп'ютерні системи, які об'єднують у режимі реального часу покупців і продавців. Комп'ютери (або WEB-вузли) покупця та підприємства, яке займається телевізійним маркетингом, за допомогою модема поєднуються телефонними лініями з різними службами.
Фахівці створили два типи інтерактивних маркетингових каналів: комерційні інтерактивні служби та Інтернет.
Комерційні інтерактивні служби підприємств за відповідну щомісячну оплату пропонують покупцям інформативні та маркетингові послуги в режимі реального часу. Але основним каналом інтерактивного маркетингу залишається Інтернет.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 3 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/