Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 21-04, 20:35

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 80.Навчання користувачів
СообщениеДобавлено: 25-11, 02:21 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 21:43
Сообщения: 7
Навчання користувачів
1.Визначення потреб користувачів
Створюючи навчальний план для користувачів, перш за все слід з’ясувати, хто користуватиметься службою SharePoint Online, як ці люди використовуватимуть її та які завдання виконуватимуть.
2.Основні переваги
Уявіть себе на місці користувачів або власників сайтів, які прийшли на навчальний семінар. Більшість працівників розцінюють програмне забезпечення як інструмент для виконання "справжньої роботи". Навряд чи вони захочуть вивчати програмне забезпечення заради власне вивчення програмного забезпечення. Однак, їх може зацікавити те, як їхню роботу можна виконувати швидше й ефективніше.
Розповідаючи працівникам організації про перехід до технології SharePoint, спробуйте розпочати з переліку потенційних переваг. Поясніть їм особливості роботи в новій системі, які це матиме переваги порівняно зі старими процесами або методами роботи.
3.Використання робочих сценаріїв для зацікавлення працівників
Щоб забезпечити успіх технології SharePoint, навчання рекомендовано проводити на прикладі знайомих робочих сценаріїв. Використовуючи знайомі завдання та бізнес-процеси, аудиторії можна подавати інформацію, яка стосується тих або інших можливостей.
Наприклад, якщо для роботи зі звітами про відрядження, які працівники звикли зберігати на файловому сервері або надсилати електронною поштою, використовуватимуться бібліотеки документів, тему про бібліотеки документів можна розпочати так: "Зараз ми поговоримо про нові процеси роботи зі звітами про відрядження". Це може сильніше зацікавити більшість користувачів, ніж просте "Зараз ми поговоримо про завантаження документів до бібліотеки документів".
4.Збір ресурсів та інформації
Після визначення типів завдань, які виконуватимуть користувачі, можна визначити типи вмісту, з якими користувачі працюватимуть.
ДОДАВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ, ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ КОНКРЕТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Створюючи слайдові презентації, супровідні матеріали та інші матеріали для формальних занять, додайте до них інформацію про правила, процеси та рекомендації, передбачені в організації для сайтів SharePoint. Набір політик, ролей, обов’язків і процесів, які використовуються для визначення того, як група може використовувати сайт SharePoint, часто називається моделлю керування.
Модель керування зазвичай стосується таких питань:
• створення сайту;
• керування дозволами;
• архітектура інформації;
• час існування сайту та зняття його з обліку;
• обмеження сховища;
• класифікація інформації;
• настроювання;
• захист даних;
• навігація;
• пошук;
• ролі та обов’язки для підтримки сайту.
Відповіді на деякі запитання, можливо, уже отримано (наприклад, обсяг місця на диску для сайту, доступні настройки оформлення та способу використання сайту тощо). Деякі запитання можуть бути неважливі залежно від складності сайту групи та кількості їхніх користувачів. Але навіть якщо ці питання не входять до сфери вашої компетенції, рекомендовано з’ясувати, які рішення було прийнято з їх приводу, щоб повідомити про ці рішення користувачів сайту та застосувати відповідні політики.
Використання моделі керування безпосередньо в навчальному процесі дасть змогу повідомити користувачів про існування таких рекомендацій і порад та забезпечити їх дотримання.
5.Початок навчального процесу: навчання у процесі роботи
Методи навчання працівників в організації залежать від розміру та культури організації, а також від інших факторів, зокрема доступного часу й ресурсів.
Навчальний процес може мати різні формати:
• формальне навчання в аудиторіях із практичними заняттями;
• презентації;
• демонстрації для невеликих груп;
• самостійна теоретична підготовка та навчання в Інтернеті;
• навчання на робочому місці.
Навчальний процес рекомендовано розпочати з офіційної зустрічі з усіма користувачами (якщо можливо), де ви зможете продемонструвати сайти SharePoint і розповісти про ключові області та рішення. Зустріч — це можливість підвищити ентузіазм працівників, розповідаючи їм про потенційні переваги нової технології. Розкажіть їм про те, чим вони займатимуться та з якими матеріалами працюватимуть упродовж наступних днів, тижнів або місяців.
Після першої зустрічі проведіть демонстрації для невеликих груп. Групи слід формувати за схожими потребами на основі ролей і рівнів дозволів. Ці демонстрації можуть проводити відповідні внутрішні фахівці SharePoint, яких ви підготували, або ж вони можуть просто брати в них участь.Створіть механізм щоденної підтримки. Наприклад, у певні години робочого дня внутрішні фахівці SharePoint можуть відповідати на запитання колег або проводити індивідуальні практичні заняття. Також рекомендовано створити список обговорень SharePoint, у якому користувачі розміщуватимуть свої запитання та даватимуть відповіді.
І на останок порадьте користувачам переглянути он-лайнові ресурси на сайті Office.com, де розміщено довідкові статті та докладні відомості про засоби. Багато з цих ресурсів можна надрукувати та використовувати як джерело довідкової інформації. Якщо користувачів зацікавить самостійне навчання, численні навчальні курси для сервера Microsoft SharePoint Server 2010 також підійдуть для служби SharePoint Online.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB