Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
70. Комплекси управлінських завдань, які дозволяють автомати http://ism.flybb.ru/topic274.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Софія_Ск [ 25-11, 01:24 ] |
Заголовок сообщения: | 70. Комплекси управлінських завдань, які дозволяють автомати |
70. Комплекси управлінських завдань, які дозволяють автоматизувати корпоративні інформаційних систем. Більшість підприємств використовують стандартні апаратні і програмні засоби для автоматизації управління. Проте зростаючий ринок цієї продукції робить актуальним завдання вибору найбільш доцільного варіанту поєднання обчислювальної техніки і програмного забезпечення. Найбільш складне питання, що вирішується на стадії підготовки автоматизації управління, — це вибір між розроблення нової ІС сторонньою організацією чи вибором ІС з ряду стандартних рішень представлених на ринку. Дослідження цього питання показують, що для дрібних і середніх підприємств розроблення спеціалізованих ІС недоцільне. Наведемо основні причини цьому: • практично все необхідне програмне забезпечення для автоматизації основних видів управлінської діяльності вже розроблене провідними зарубіжними і вітчизняними фірмами і удосконалюється рік від року. • купівля стандартного програмного забезпечення обійдеться значно дешевшим, ніж оплата праці розробників. • якість розробленого програмного забезпечення буде вищою за стандартне, оскільки будь-яке нове програмне забезпечення вимагає дослідної експлуатації, під час якої виявляються приховані помилки програмування. Для крупних підприємств автоматизацію управління вигідно проводити з використанням інтегрованих систем, які конфігуруються індивідуально для кожного підприємства. Вибір варіанту розвитку і автоматизації визначається багатьма чинниками, такими, як розмір організації або характер діяльності. Проте важливим питанням є й таке: чи піде організація шляхом впровадження централізованої системи на основі сучасних ІС, або віддасть перевагу локалізованій автоматизації шляхом впровадження автономних спеціалізованих ІС. Значно автоматизувати різноманітні процедури, пов’язані з оформленням документів дозволяють системи управління робочими потоками (work-flow). Ці системи розраховані на забезпечення руху деяких об’єктів за заздалегідь визначеними маршрутами (так звана “жорстка маршрутизація”) окрім того в системах work-flow передбачається й довільна маршрутизація, коли маршрут руху документу призначає керівник (“розписує” документ до виконання). Ці технології активно використовуються в державних структура управління, в офісах великих фірм, які відрізняються розвиненою ієрархією, мають певні правила і процедури руху документів. В залежності від задач конкретної організації, можуть використовуватися як вузько спеціалізовані (автоматизація якоїсь однієї функції або обмеженого аспекту управлінської діяльності) так і універсальні корпоративні системи. На вітчизняному ринку найбільш популярні такі системи автоматизації: • LanDocs Система LanDocs призначена для автоматизації процесів управління документами, документообігом і діловодством на підприємствах і в організаціях різного профілю і масштабу. Система LanDocs реалізована як адаптивна CASE-модель електронного офісного документообігу і діловодства. Настроювання системи на конкретні умови експлуатації здійснюються модифікацією параметрів CASE-моделей без зміни програмного коду. Поставляється в двох варіантах: як закінчена система (програмне забезпечення, документація, навчання користувачів) чи як відкритий до розвитку варіант (базовий набір CASE-моделей, спеціалізована бібліотека діалогових елементів, CASE-технологія адаптації і підтримки, навчання користувачів, розроблювачів і фахівців групи підтримки). • Staffware. Концепція системи Stаffwаrе передбачає рух документа по визначеним для нього маршрутам. Самі маршрути описуються за допомогою бізнес-функцій. Бізнес-функція складається з кроків, для кожного з яких задаються мета, вихідні дані і порядок дій користувача. Кроки бувають нормальними, автоматичними і подіями. Нормальні кроки визначають організацію взаємодії з користувачем через екранні форми. Автоматичні кроки застосовуються для автоматизації деяких видів діяльності, наприклад виклику потрібного додатка, зміни бази даних. Подія керує ходом виконання (розгалуженням) бізнес-функції. За допомогою механізмів очікування і нагадування забезпечується синхронізація нормальних кроків. • Loturs Notes. Продукт Lotus Notes фірми Lotus Development Corporation являє собою засіб проектування систем підтримки групової роботи і може розглядатися як стандарт у цій області. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |