Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 19-06, 13:14

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 79.Абонентське обслуговування
СообщениеДобавлено: 24-11, 19:43 
Не в сети

Зарегистрирован: 03-10, 18:30
Сообщения: 7
Абонентське обслуговування

Основною перевагою абонентського обслуговування є те, що співробітники можуть виконувати свої прямі обов’язки, не відволікаючись від роботи через комп’ютерні перешкоди, а керівництво не витрачає додаткових коштів на утримання спеціаліста, наявність якого необхідна лише кілька разів на місяць.
До абонентського обслуговування входить:
— Налагодження і обслуговування комп’ютерів, оновлення апаратного и програмного забезпечення, захист від вірусів;
— Налагодження обслуговування локальної мережі: прокладка оптоволоконної мережі, настройка wifi, адміністрування мережі, віддалене обслуговування мережі;
— Налагодження веб сервера;
— Налагодження поштового сервера;
— Обслуговування сайтів компанії;
— Розробка елементів дизайну для web и поліграфії;
— Просування сайтів в Інтернеті, нарощування тематичного трафіка, збільшення відвідуваності сайту ;
— Обслуговування 1С;
— Обслуговування CRM систем;
— Захист і структурування інформації, побудова сховища даних, організація локального сервера;
— Налаштування аналітичних звітів для керівництва.
Переваги:
— До компанії прикріплюється спеціаліст, який встановлює й обслуговує систему. Не потрібно спілкуватися завжди із різними спеціалістами, які мають все перевіряти заново за кожного нового виклику;
— Швидкість реакції – моментально;
— Необмежена кількість виїздів;
— Оперативні консультації, можливість віддаленого адміністрування;
— Охоплення всіх видів it-послуг: від переустановлення операційної системи до розробки, впровадження і підтримки складних інтелектуальних систем, таких як CRM
— Фіксований щомісячний платіж за абонентське обслуговування.
It-аутсорсінг здійснюється в декілька етапів:
Знайомство
Після того як зателефонували або відправили on-line заявку, зі споживачем зв’язується менеджер по роботі із клієнтами, визначається зручний для час зустрічі. На зустрічі з’ясовуються потреби, проводяться первісні роботи у тестовому режимі.
Договір на абонентське обслуговування.
Менеджер розробляє договір на абонентське обслуговування, в якому обумовлюється об’єм, тип робіт і вартість абонентського обслуговування на місяць.
Абонентське обслуговування.
При виникненні питань, пов’язаних із it-сервісом офісу, потрібно звертатись за телефоном, e-mail, ICQ або skype, в залежності від тієї форми зв’язку, яка для зручніша. Прикріплений до компанії спеціаліст оперативно вирішує проблеми у формі консультацій за телефоном, електронною поштою або іншій формі, виїздів до в офіс для усунення неполадок и налаштування необхідного обладнання.
На першому етапі виявляються слабкі місця в роботі комп'ютерної техніки, як по продуктивності комп'ютерів, так і по програмній частині. Складається і узгоджується план по доведенню стану комп'ютерної техніки до стабільного, такого, що відповідає спектру вирішуваних завдань. Затверджується кошторис вартості необхідного додатково устаткування.
При необхідності виконується переустановлення або настройка операційних систем, програмного комплексу, підключаються і настроюються периферійні пристрої: принтери, сканери, модеми, і так далі. Проводиться діагностика і, у разі потреби, модернізація комп'ютерної мережі. Виконується установка і настройка необхідних функцій сервера організації, настроюється електронна пошта, розподіляється доступ до мережі Інтернет, створюється сховище файлів, встановлюються мережеві екрани і антивірусний захист.
Сьогодні важко представити надійне довгострокове функціонування інформаційної системи без антивірусного захисту. Для всіх клієнтів, що укладають договір на абонентське обслуговування, обов'язково встановлюється антивірусна система і настроюється на автоматичну перевірку і оновлення.
Для запобігання несанкціонованому проникненню з мережі Інтернет встановлюються і настроюються мережеві екрани. Для зниження вірогідності витоку важливих даних безпосереднім копіюванням з комп'ютерів проводиться розмежування прав доступу користувачів до інформації. У разі потреби організовується система автоматичного резервного копіювання критично важливої інформації.
Планові роботи здійснюються з необхідною періодичністю по заздалегідь складеному графіку і зазвичай включають:
загальні профілактичні роботи;
ведення документації;
моніторинг функціональності апаратного забезпечення;
діагностика несправностей, попереджувальний і поточний ремонт;
настройка і оптимізація роботи системного і прикладного програмного забезпечення;
підключення і настройка додаткового периферійного устаткування;
контроль за ефективністю антивірусного захисту і системи захисту інформації;
аналіз стану локальної мережі, усунення несправностей;
відстежування технічного стану сервера, його антивірусного захисту, працездатності електронної пошти;
адміністрування сервера: створення, зміна облікових даних користувачів, настройка прав доступу;
додаткові послуги.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB