Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 18-04, 15:57

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 98. Роздрібний продаж на web-site
СообщениеДобавлено: 24-11, 19:26 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 21:51
Сообщения: 7
Откуда: Львів
98. Роздрібний продаж на web-site
На сьогодні величезні можливості для поширення роздрібної торгівлі дає нам Інтернет. Реклама в інтернеті має на меті:
• звертатися до максимально можливої аудиторії покупців, щоб забезпечити продаж якнайбільшої кількості товарів і послуг та прискорити продаж;
• полегшувати покупцеві вибір товару, допомагати йому вибрати товар швидко, якнайліпше задовольнити його запити;
• максимально інформувати покупця про даний товар;
• сприяти зростанню продажу через нові відділи в спеціалізованих торгових закладах;
• дати переконливу аргументацію на користь вибору того чи того товару;
• якнайпривабливіше прінформувати покупця про новий товар, щоб він забажав купити його, тобто постійно спонукувати когось до купівлі;
• нагадати про загальну рекламну кампанію виробника та торгового закладу і стати сполучною ланкою між торговою маркою та покупцем;
• стимулювати покупців та посередників;
• бути інструментом атестації товару, тобто дохідливо й зрозуміло аргументувати всі його переваги.
Особливу привабливість реклами в інтернеті мають різні презентаційні заходи рекламодавців прихованої реклами, коли запрошуються «знаменитості» і навіть державні діячі.
Основними відмінностями інтернет-магазину від традиційного є інтерактивність, велика кількість інформації та асортименту продукції і персоналізований підхід до кожного відвідувача. Найбільшим недоліком електронних магазинів є те, що товар не може бути оцінений візуально та на дотик. Однак цей недолік може компенсуватися великою кількістю інформації з бази даних, яку не завжди зможе надати продавець в традиційному магазині. Загалом онлайновий магазин виконує функції:
> персоналізацію споживачів або відвідувачів;
> надання повної інформації про надані товари та послуги;
> приймання та обробку замовлень;
> взаємодію з платіжною системою банку для проведення платежів та розрахунків за придбаний товар;
> збір та аналіз статистичної інформації.
Програмне забезпечення електронного магазину має надавати якнайбільше інформації для відвідувача з метою прийняття ним рішення щодо купівлі товару. Очевидно, що клієнту в одному відеокадрі постійно потрібно пропонувати наступну інформацію:
*=> асортимент товарів;
*=> ціни на товари;
*=> повну інформацію про товари та послуги;
*=> сервісну підтримку;
*=> вибір способів оплати;
*=> порядок та своєчасність постачання.
Таким чином, відвідувач електронного магазину повинен легко знайти відповідь на всі запитання, які стосуються товарів та послуг, їх характеристик, способів купівлі, оплати та доставки. Крім того, робота з відвідувачем сайту не повинна закінчуватись після прийняття ним рішення щодо купівлі чи відмови від неї. Тому, як правило відвідувачу Інтернет-магазину пропонується:
> зробити закладку на сайт для використання в майбутньому;
> здійснити підписку на розсилання інформації про нові надходження;
> залишити замовлення на товари, яких в даний момент немає;
> запропонувати прийняти участь у форумі щодо діяльності даного магазину;
> заповнити анкету для персоніфікації.
Ефективним технологічним інструментом може бути механізм так званих "гарячих пропозицій", тобто розміщення та виділення з допомогою мультимедійних засобів інформації про роздрібні товари та ціни для залучення відвідувачів до здійснення імпульсних покупок в електронному магазині. Імпульсна покупка - це не запланована покупка, здійснена в результаті прийняття рішення за короткий проміжок часу.
Інтернет-магазин повинен підтримувати різні методи замовлень як наприклад, через веб-сторінку, електронною поштою, факсом, телефоном тощо.
Постачання роздрібних товарів є важливим етапом завершення купівлі. Від того, наскільки оперативною буде доставка, залежать подальші замовлення покупця та його відгуки про роботу інтернет-магазину. Враження про інтернет-магазин доповнюються враженнями від постачання товарів. Адже, в момент доставки товару представники інтернет-магазину зустрічаються з покупцем особисто.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB