Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 15-10, 18:57

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 114. Голосові конференції
СообщениеДобавлено: 24-11, 16:31 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 18:08
Сообщения: 6
Голосовий та конференц-зв’язок: що це таке?
Поєднання систем голосового зв’язку та передачі даних дозволить персоналу Вашої компанії підтримувати зв’язок та здійснювати обмін інформацією. Завдяки поєднанню телефонної та комп’ютерної мереж підприємства члени Вашої команди матимуть можливість швидко знайти один одного, де б вони не знаходились, а замовники та потенційні клієнти спілкуватимуться з найкращими співробітниками.
З розвитком Вашого бізнесу комунікації на базі IP-технології дозволяють підключати нових абонентів, віддалені офіси та віддалених працівників з мінімальними зусиллями та витратами. Кожний крок Вашої команди супроводжується засобами комунікації, що необхідні для успіху Вашого бізнесу.

Об’єднайте засоби комунікації
Щоб зрозуміти принцип дії уніфікованих комунікацій, згадайте, якими засобами Ваше підприємство користується зараз: офісним телефоном, мобільним телефоном, факсом, Інтернетом, голосовою поштою тощо. Потім подумайте про всі робочі прикладні програми: календарі, прикладні програми для конференцій, зустрічей, електронної пошти та передачі повідомлень. Відтепер замість окремих інструментів ми маємо єдине рішення, що дозволяє:
- Проводити зустрічі з віддаленими офісами, використовуючи аудіо-, відео- та Web-технології
- Працівникам Вашої компанії легко знаходити один одного!
- Отримувати доступ до ключових технологій за допомогою бездротових пристроїв.
- Вчасно з’єднувати клієнта з потрібною йому людиною
- Працювати з будь-якого місця
- Легко додавати нових абонентів, заощаджуючи час та гроші
- Захистити Ваш бізнес від хакерів, вірусів та інших загроз
Далі описані засоби, за допомогою яких забезпечуються ці функції :
IP-телефонія
Телефонні послуги, у тому числі тоновий набір номера, переадресування виклику, утримання, телефонні конференції та інші стандартні функції, об’єднані у мережі передачі даних. Працівники можуть переадресовувати дзвінки будь-якому працівникові Вашої компанії, незалежно від місця перебування, а віддалені працівники мають доступ до всіх телефонних послуг завдяки підключенню через захищену віртуальну приватну мережу (VPN).

Програмне забезпечення
Завдяки програмному забезпеченню для голосового та конференц-зв’язку Ви можете влаштовувати телефонні конференції для проведення зустрічей та зборів, надавати спільний доступ до презентацій, бачити один одного за допомогою відеозв’язку , а також надсилати миттєві повідомлення. Все це можливо завдяки єдиному, простому у використанні, інтерфейсу.

Рішення з присутності
Годі безуспішно телефонувати або марно витрачати час, намагаючись встановити контакт з працівником, якого немає в офісі. Прикладні програми "Присутність" (Presence), які дозволяють довідатися, хто з абонентів доступний, дозволяють також переглядати дані про місцезнаходження та контактну інформацію працівника в режимі реального часу.

Уніфікований обмін повідомленнями
Уявіть, що Ви отримуєте всю електронну пошту, голосові повідомлення та факси безпосередньо зі скриньки вхідних повідомлень електронної пошти. Уніфікований обмін повідомленням дозволяє це, роблячи постійно доступними для Вас інструменти, необхідні щоденно.

Мультимедійний конференц-зв’язок
Рішення з конференц-зв’язку надають віддаленим працівникам та командам можливість влаштовувати конференції з застосуванням голосового зв’язку, відео, Web, або всіх цих компонентів разом. Мультимедійний конференц-зв’язок надає можливість для участі кожного у зустрічах, які забезпечують ефективнішу співпрацю.

Використання голосового та конференц-зв’язку у бізнесі

Засоби голосового та конференц-зв’язку оптимізують обмін інформацією, що дозволяє покращити обслуговування клієнтів, дозволяють працювати в дорозі, та надають Вашим партнерам можливість доступу до Вашого каналу постачання.
Нижче наведені деякі з переваг голосового зв’язку, конференц-зв’язку та рішень уніфікованих комунікацій, які отримують підприємства:

Контакт з клієнтами
- Простий та швидкий доступ клієнтів до Вашого бізнесу
- Інформація про клієнта відображається на дисплеї під час дзвінка
Завдяки технології обробки дзвінків клієнтів, що є частиною рішення уніфікованих комунікацій, Ваша компанія зможе запропонувати різноманітні варіанти контакту: телефон, факс, електронну пошту або функцію "click-to-chat". Рішення поєднує ці способи, дозволяючи Вам підтримувати свою команду у забезпеченні більш швидкого та цілеспрямованого обслуговування.

Мобільність
- Забезпечення голосового, відеозв’язку з офісом та доступу до даних з віддалених місць
- Численні опції дистанційного конференц-зв’язку
- Оптимізація доступності та оперативності працівників
Працівники не просто знаходяться на робочих місцях; вони можуть виїздити за комерційними викликами, бути в аеропорті, вдома або будь-де на території Вашої компанії. Працівники можуть звести всі вхідні ділові дзвінки (дзвінки на мобільний телефон, телефон домашнього офісу або будь-який тимчасовий телефон для віртуальної роботи) на один номер бізнес-телефону, та миттєво відповідати на дзвінки будь-де, незалежно від місцезнаходження.

Спільна робота
- Простий доступ до інструментів групової роботи
- Застосування календарів та обміну повідомленнями для спрощення координації
Голосовий зв’язок, конференц-зв’язок та рішення з уніфікованих комунікацій надають доступ до інструментів групової роботи, що необхідні для проведення зустрічей, конференцій у Web, передачі відео, голосової пошти тощо за допомогою єдиного зручного інтерфейсу багатьох дротових і бездротових пристроїв.
Зменшення витрат, оптимізація продуктивності
- Системи IP-телефонів допомагають заощаджувати на телефонних розмовах
- Об’єднання мереж передачі голосу та даних спрощує встановлення та управління
- Єдина система передачі та обробки повідомлень зменшує витрати часу на управління повідомленнями
- Голосовий зв’язок та конференції у Web дозволяють підвищити продуктивність та зменшити витрати на поїздки
Власне кажучи, застосування комбінованої мережі передачі голосу та даних дозволило деяким малим компаніям заощадити щороку тисячі доларів на міжнародних дзвінках, адміністративних та відрядних витратах, та покращити продуктивність.[/b]


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB