75. Автоматизація операційного управління , управління персоналом, документообігом, фінансами, маркетингом.
Основною організаційною формою застосування системної обробки економічної інформації на організаційно–економічному об’єкті управління є автоматизована система управління (АСУ) різних рівнів і призначень.
АСУ визначається як система “людина – машина” , яка забезпечує ефективно функціонування об’єкта управління, здійснюється з використанням засобів обчислювальної, периферійної і організаційної техніки.
Автоматизація управління фінансами - це система, яка забезпечує автоматично збір і подальшу обробку інформації. Можливості автоматизації управління фінансами, тим не менш, обмежені. Є завдання з управління фінансами, які не може дозволити машини, а тому в питаннях фінансових відносин, їх форм, автоматизація управління фінансами безсила і тут тільки люди зможуть поставити цілі і скоригувати їх. Саме людина здійснює контроль над системою і сприяє її вдосконаленню.
Автоматизація управління фінансами пропонує якісно новий крок у вдосконаленні системи управління фінансами та економікою.
Систе́ма автоматиза́ції документоо́бігу (Систем́а електро́нного документоо́бігу) — організаційно-технічна система, що забезпечує процес створення, управління доступом і поширення електронних документів в комп'ютерних мережах, а також що забезпечує контроль над потоками документів в організації.
Автоматизація процесу управління ефективністю трудових ресурсів підприємства представлена у виді кількох блоків:
1. Інформаційний блок, який представлено у виді вихідної інформації.
2. Аналітичний блок, що складається з аналітичних таблиць.
3. Блок стратегічного управління трудовими ресурсами.
4. Блок планування представлено у виді таблиць, де планування показників проходить у такий послідовності: чисельність працівників підприємства, продуктивність праці одного працівника, фонд заробітної плати.
5. Результативний блок.
Система управління персоналом включає в себе як стандартні функціїкадрового діловодства (прийом на роботу, звільнення, переміщення,призначення відпустки і т.д.) так і аналітичні функції оцінки співробітників.
Маркетингова діяльність реалізується в процесі взаємодії з різ¬ними службами підприємства чи фірми (конструкторсько-техно¬логічні та проектні відділи, виробничі підрозділи, відділ збуту, склади тощо), а також із зовнішніми структурами (філії, магазини, торгові агенти тощо).
Для крупних підприємств автоматизацію управління вигідно проводити з використанням інтегрованих систем, які конфігуруються індивідуально для кожного підприємства. Вибір варіанту розвитку і автоматизації визначається багатьма чинниками, такими, як розмір організації або характер діяльності. Проте важливим питанням є й таке: чи піде організація шляхом впровадження централізованої системи на основі сучасних ІС, або віддасть перевагу локалізованій автоматизації шляхом впровадження автономних спеціалізованих ІС.
|