Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
74. Автоматизація основних управлінських функцій :планування http://ism.flybb.ru/topic247.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | gorowok:)) [ 23-11, 22:17 ] |
Заголовок сообщения: | 74. Автоматизація основних управлінських функцій :планування |
74. Автоматизація основних управлінських функцій :планування,організація,облік,контроль,координація. Автоматизація – це спосіб управляти інформацією, направляти інформаційні потоки так, щоб зробити роботу ефективної: витрати повинні виправдовуватися – це єдиний критерій, і якщо сьогодні ви платите зарплату десяти «носіям», то варто подумати, чи не вигідніше автоматизувати ці процеси. Планування безпосередньо впливає на рівень активізації діяльності виробництва й апарату управління. Висока якість розроблених програм, особливо за допомогою ЕОМ і економіко-математичних методів, їх сувора ув´язка по всіх підрозділах підприємств і цехів, погодженість з наявними матеріальними, фінансовими і трудовими ресурсами дозволяє найбільш ефективно керувати виробництвом. Функція координації здійснюється з метою забезпечення погодженої і злагодженої роботи, що беруть участь у процесі виконання планових завдань виробничих і функціональних підрозділів підприємства і цехів. Функція контролю виявляється у формі впливу на колектив людей за допомогою виявлення, узагальнення, аналізу результатів виробничої діяльності кожного цеху і доведення їх до керівників підрозділів і служб управління з метою підготовки управлінських рішень. Організація – це функція управління, в межах якої здійснюється розподіл робіт поміж окремими робітниками та їх групами та узгодження їх діяльності. Реалізація функції організації здійснюється у процесі організаційної діяльності. Функція обліку полягає у забезпеченні збирання, передавання, зберігання та обробки даних обліку. Автоматизована система управління підприємством (АСУП) — це система, яка керує організаційно-економічними процесами або бізнес-процесами підприємства. На сучасному етапі набули широкого розповсюдження корпоративні системи управління бізнес-процесами (КСУБП), які відрізняються від АСУП тим, що мають корпоративно-обчислювальну мережу, а також єдиний пакет прикладних програм для управління бізнес-процесами. В інжиніринговій фірмі, що виконує науково-технічний проектний і програмний інжиніринг в області автоматизації виробничих процесів, а також здійснює послуги у вигляді комплектних поставок, монтажних і пуско-налагоджувальних робіт, необхідний доб-ре розвинений менеджмент. Це обумовлено особливостями бізнес-процесів: складністю, різноманітністю, тісним взаємозв’язком. Другою особливістю бізнес-процесів інжинірингової фірми є те, що об’єкти, на які вони направлені, відрізняються рівнем систем автоматизації. Так, на теперішній час прийнято, що АСУ і, відповідно, пов’язані з ними бізнес-процеси, поділяються на три рівні: • автоматизовані системи управління технологічними процесом (АСУТП); • автоматизовані системи управління виробництвом (АСУВ); • автоматизовані системи управління підприємством (АСУП). Для кожного з цих рівнів існують свої особливості якості продукції та послуг, що отримують на виході вказаних бізнес-процесів. Забезпечення якості продукції та процесів її виробництва на рівні АСУТП включає: • тотальний моніторинг ТП; • оптимальне та адаптивне регулювання процесу; • неперервний контроль технічного стану апаратури та функціонування виробничого об’єднання; • моніторинг якості та витрат ресурсів; • моніторинг неконтрольованих дій на об’єкт; • забезпечення достовірності даних про якість процесів і продукції. Та на шляху до ефективної автоматизації управлінських функцій і бізнес процесів виникає ряд проблем. До таких проблем можна віднести: вибір програмного забезпечення, оскільки програмне забезпечення потрібне не тільки як база реалізації проекту, але й як інструмент для проведення автоматизації; використання стандарту проектування при впровадженні автоматизованих модулів, тому, що підприємство є відкритою системою і повинно як найефективніше взаємодіяти з зовнішнім середовищем; складність проектів комплексного впорядкування діяльності, оскільки в даному випадку ставиться завдання не просто сформувати механізм автоматизованого формування і накопичення інформації, але й «прозору» структуру управління і внутрішньої взаємодії, що дозволить надалі вносити зміни з метою реалізації конкурентних переваг компанії. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |