Сьогодні ступінь інтеграції даних та автоматизація керування є важливим критерієм, що впливає на якість роботи інформаційних систем. За масштабом об’єднання їх можна класифікувати на поодинокі (локальні), групові (як правило, локальна мережа в масштабах підрозділу з невеликим ступенем інтеграції) і корпоративні (ті, що можуть підтримувати територіально розподілені мережі, мають складну архітектуру, високий рівень інтеграції).
У локальних системах вся інформація зосереджена в базі даних, що міститься на носіях однієї ЕОМ. Це не виключає обмін даними з використанням електронної пошти або підключення ЕОМ до Інтернету, але доступ до інформації бази даних, що міститься на носіях цієї ЕОМ, з віддалених пунктів, як правило, недоступний, а якщо і доступний, то доволі обмеженому колу працівників за разовими запитами.
Сьогодні в підрозділах МВС України ще досить часто зустрічаються локальні системи, які зазвичай мають спеціалізоване призначення. Їхньою інформацією користується обмежене коло користувачів.
Інтеграція (лат.integratio – відновлення, заповнення; від integer – цілий) – поняття, що означає стан взаємопов’язаності окремих диференційованих частин та функцій системи в ціле, а також процес, що веде до такого стану» Інтеграція – доцільне об’єднання та координація дій різних частин цілісної системи.
Автоматизована інформаційна система – це взаємозв’язана сукупність даних, обладнання, програмних засобів, персоналу, стандартних процедур, які призначені для збору, обробки, розподілу, зберігання, представлення інформації у відповідності з вимогами, які випливають з цілей організації. Сьогодні, у вік інформації, практично кожна інформаційна система використовує комп’ютерні технології
Інтеграція інформаційних процесів означає,що будь-яка інформація підготовляється і записується в базу даних тільки один раз, причому вона може використовуватися для різних цілей. Інформаційні процеси взаємопов'язані і взаємодіють за посередництвом єдиної бази даних.
Впровадження інформаційних систем дозволяє менеджеру отримувати оперативний доступ до довільної нагромадженої інформації з тим, щоб в подальшому ефективно її використовувати для вирішення поставлених задач (в сферах аналізу маркетингу, фінансів, тощо),сприяє налагодженню відносин з іншими менеджерами,обмінюватися інформацією та досвідом заради досягнення поставлених цілей.
До основних напрямків автоматизації інформаційно-управлінської діяльності в організаційних структурах відносять:
1)автоматизацію обробки документів шляхом впровадження систем для обробки тексту, автоматизацію обміну інформацією через різноманітні види комунікацій (які включають АТС підприємства, відеотермінальні системи, локальну комп’ютерну мережу, телекопіювальні апарати, відеоінформаційні системи);
2)автоматизацію діяльності менеджерів на базі комп’ютерних систем комплексних інформаційних систем, які надають допомогу в прийнятті рішень, та електронних секретарів, що дозволяє підвищити рівень організації праці менеджерів на якісно вищий щабель.
На сьогодні у світі розроблено кілька сотень систем, які реалізують функції календарного планування і контролю проектів. Але реально на вітчизняному і російському ринках представлені не більш як 10 програм, серед яких — Microsoft Project, Open Plan Professional, Spider Project, Sure Trek Project Manager, Primavera Project Planner (P3), Time Line, CA Super Project, Project Scheduler, Turbo Project, Artemis Views.
|