Інформаційні системи в менеджменті
http://ism.flybb.ru/

79. Абонентське обслуговування
http://ism.flybb.ru/topic239.html
Страница 1 из 1

Автор:  галина [ 23-11, 18:49 ]
Заголовок сообщения:  79. Абонентське обслуговування

Абонентське обслуговування являє собою регулярну діагностику та профілактику Вашої офісної техніки. Планове обслуговування дозволяє запобігти великій кількості можливих несправностей також забезпечувати безперебійну роботу комп'ютерного парку.
Абонентське обслуговування комп'ютерів - це швидка комп'ютерна допомога.
Абонентське обслуговування включає:
• технічне обслуговування робочих станцій і програмного забезпечення;
• адміністрування сервера/ів;
• забезпечення антивірусного захисту;
• захист по зберіганню інформації від несанкціонованого доступу;
• резервне копіювання даних;
• встановлення і налаштування периферійних пристроїв;
• консультації з придбання техніки і розширення штату робочих місць;
• консультації по телефону і електронній пошті;
• планові і термінові виїзди;
• віддалене адміністрування;
• організація закупівель необхідного комп'ютерного обладнання.

У рамках абонентського обслуговування за вашою фірмою закріплюється комп'ютерний фахівець. Він використовує всі заходи, щоб ваші комп'ютери, сервера й локальна мережа працювали безперебійно та швидко, а ваш дані були надійно захищені.

Під час планових виїздів, комп'ютерний фахівець виконає наступні роботи:
• Усуне неполадки, що накопичились, з комп'ютерами й локальною мережею;
• Встановить і налаштує потрібні вам програми;
• Обновить антивірусні бази та перевірить, чи на ваші комп'ютери не проникнули віруси, і, якщо потрібно, вилікує заражені файли;
• Зробить резервну копію важливих даних на CD, DVD;
• Зробить ваші комп'ютери й локальну мережу більш захищеними від несанкціонованого доступу;
• Підключить та налаштує нову комп'ютерну техніку, локальну мережу, Інтернет-доступ;
• Пояснить вашим співробітникам, яким шляхом піти при вирішенні поставлених перед ним завдань, що вимагають використання комп'ютерної техніки;

Переваги абонентського сервісного обслуговування
- Дешевше - так як поломки офісної техніки і профілактика трапляються не окремий день, однак віддавати системного адміністратора доведеться всю ставку - після 22 робочих дня.
- Адміністратору повинні виділити індивідуальне робоче місце і обов'язково хороший комп'ютер.
-Абонентське обслуговування дозволяє співробітникам займатися в робочий час своїми безпосередніми обов'язками, а не налаштуванням і ремонтом комп'ютерів;

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 3 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/