Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
79. Абонентське обслуговування http://ism.flybb.ru/topic239.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | галина [ 23-11, 18:49 ] |
Заголовок сообщения: | 79. Абонентське обслуговування |
Абонентське обслуговування являє собою регулярну діагностику та профілактику Вашої офісної техніки. Планове обслуговування дозволяє запобігти великій кількості можливих несправностей також забезпечувати безперебійну роботу комп'ютерного парку. Абонентське обслуговування комп'ютерів - це швидка комп'ютерна допомога. Абонентське обслуговування включає: • технічне обслуговування робочих станцій і програмного забезпечення; • адміністрування сервера/ів; • забезпечення антивірусного захисту; • захист по зберіганню інформації від несанкціонованого доступу; • резервне копіювання даних; • встановлення і налаштування периферійних пристроїв; • консультації з придбання техніки і розширення штату робочих місць; • консультації по телефону і електронній пошті; • планові і термінові виїзди; • віддалене адміністрування; • організація закупівель необхідного комп'ютерного обладнання. У рамках абонентського обслуговування за вашою фірмою закріплюється комп'ютерний фахівець. Він використовує всі заходи, щоб ваші комп'ютери, сервера й локальна мережа працювали безперебійно та швидко, а ваш дані були надійно захищені. Під час планових виїздів, комп'ютерний фахівець виконає наступні роботи: • Усуне неполадки, що накопичились, з комп'ютерами й локальною мережею; • Встановить і налаштує потрібні вам програми; • Обновить антивірусні бази та перевірить, чи на ваші комп'ютери не проникнули віруси, і, якщо потрібно, вилікує заражені файли; • Зробить резервну копію важливих даних на CD, DVD; • Зробить ваші комп'ютери й локальну мережу більш захищеними від несанкціонованого доступу; • Підключить та налаштує нову комп'ютерну техніку, локальну мережу, Інтернет-доступ; • Пояснить вашим співробітникам, яким шляхом піти при вирішенні поставлених перед ним завдань, що вимагають використання комп'ютерної техніки; Переваги абонентського сервісного обслуговування - Дешевше - так як поломки офісної техніки і профілактика трапляються не окремий день, однак віддавати системного адміністратора доведеться всю ставку - після 22 робочих дня. - Адміністратору повинні виділити індивідуальне робоче місце і обов'язково хороший комп'ютер. -Абонентське обслуговування дозволяє співробітникам займатися в робочий час своїми безпосередніми обов'язками, а не налаштуванням і ремонтом комп'ютерів; |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |