Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 19-04, 01:20

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 81.Надання консультацій
СообщениеДобавлено: 23-11, 00:16 
Не в сети

Зарегистрирован: 03-10, 15:57
Сообщения: 7
81.Надання консультацій
Консультація — це форма послуги фірмі (організації) або людині з метою аналізу ситуацій та вирішення їх і пов'язаних з ними проблем. Консультації спираються не тільки на знання та досвід, а перш за все на проведення конкретних і спеціалізованих досліджень. Технологічно ця робота охоплює такі етапи: отримавши замовлення, спеціалісти проводять загальне ознайомлення з фірмою чи з проблемою, оцінюють її параметри, вибирають форму консультативної роботи, укладають договір (контракт) на її проведення, здійснюють діагностику управління інноваційною діяльністю фірми, розроблюють рекомендації, проводять моніторинг їх реалізації.
Дуже часто консультанти виступають у ролі експертів або арбітрів.
Існують зовнішні і внутрішні консультанти. Нерідко виникають такі потреби в консультативній діяльності, які не раціонально реалізовувати, залучаючи зовнішніх консультантів. Це буває за умов невеликого обсягу дослідної роботи, побоювань щодо можливості розкриття інформації про стан фірми, інновації або недовіри до консультативної фірми та ін. У таких випадках використовуються послуги внутрішніх консультантів. Фірми часто організують підготовку таких консультантів.
Внутрішніми консультантами можуть бути фахівці високої кваліфікації, які мають певний досвід і певні особисті якості, що дає змогу їм кваліфіковано провести діагностику ситуації, а також розробити практичні цінні рекомендації для вирішення проблеми.
У процесі спостереження та аналізу на консультації доцільно акцентувати увагу на таких параметрах:
1. педагогічна доцільність визначення теми, мети та завдань уроку-консультації, шляхів їх реалізації;
2. виявлення й зосередження уваги учнів-клієнтів на головному, істотному у вивченому матеріалі;
3. раціональність вибору та реалізації змісту навчального матеріалу, форм, методів і засобів навчання, спрямованих на усунення прогалин у знаннях учнів (потенційних клієнтів);
4. урахування специфіки наступної консультації, якщо вона потрібна;
5. оптимальність технології проведення консультації - повідомлення теми, цілей та завдань, технологія його проведення, організація діяльності;
6. результативність консультації (досягнення поставлених мети та завдань, реалізація запланованого змісту й обсягу навчального матеріалу, самостійність та усвідомлення учнями поставлених запитань, виконання завдань).
Здійснення консультації з таких напрямів управлінської діяльності:
• стратегічний розвиток фірми-клієнта;
• розробка альтернативних рішень управлінських інноваційних проблем;
• обґрунтування оптимального варіанта розвитку фірми в тому чи іншому напрямі;
• формування організаційних структур;
• корпоративне планування;
■ інженерно-конструкторські роботи;
• технологія дослідження систем управління;
• проведення експериментів, соціометричних досліджень, тестувань тощо.
Види консультативно-дослідницької діяльності можуть бути різноманітними за ступенем і формою втручання в процеси управління, пошуку оптимального співвідношення фундаментальних і прикладних досліджень, робіт з розвитку нової техніки і технології.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB