Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 16:10

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22-11, 21:34 
Не в сети

Зарегистрирован: 06-10, 17:31
Сообщения: 7
Згідно з опитуванням, наприкінці 2010 року в Україні користувалися Інтернетом 18% дорослого населення (для порівняння: у столиці — 30%). А тих, хто активно користується Інтернетом, себто кожного дня або принаймні кілька разів на тиждень — 10% (у столиці — 22%.). Слід одразу зазначити, що опитування проводилося серед респондентів віком старших за 18 років, тому підлітки, які складають більшість у різноманітних Інтернет-клубах, до вибірки не входили.
Достатній обсяг вибірки (5000 респондентів) дозволяє детально проаналізувати користувачів Інтернету, які кількісно в опитуванні представлені 864 респондентами.
За демографічними ознаками користувачів Інтернету дещо більше серед чоловіків (21%), ніж серед жінок (15%). Немає нічого дивного, що найбільш активно користуються Інтернетоммолодь і люди з вищою чи незакінченою вищою освітою. Серед молоді (молодше 30 років) Інтернетом в Україні користуються 34% (у столиці — більше половини), а серед людей старшого віку — менше 5% (у столиці відсоток майже такий — 7%). Те ж саме й з освітою — найбільше користуються Інтернетом люди з незакінченою вищою освітою (34%) і вищою (33%), а от серед тих, хто має середню чи навіть середню спеціальну освіту — лише 13% і 17%.
Активні користувачі Інтернету в Україні (тобто ті, хто користується щоденно чи принаймні кілька разів на тиждень) —це насамперед молодь (19%) і люди з вищою освітою (22%) чи незакінченою вищою (21%).
За родом занять деякі соціальні групи (якщо брати кожну таку группу за 100%) відрізняються значно більшим користуванням Інтернету. Це — перш за все учні й студенти (55%), керівники (41%), підприємці (41%), правоохоронці (41%), спеціалісти технічного профілю (38%) та спеціалісти гуманітарного профілю (29%). Значно менше користуються Інтернетом службовці без вищої освіти, робітники, працівники сільського господарства, домогосподарки і особливо непрацюючі пенсіонери (лише 4%).
Найменше користуються Інтернетом у Західному регіоні та Донбасо-Кримському. Менший відсоток користувачів Інтернету у західному регіоні пояснюється насамперед тим, що там значно вища частка сільського населення. Так, серед міського населення України Інтернетом користуються 21%, серед сільських — 12%. А от чому менш активними є юзери Донбасу та Криму — сказати важко.
Якщо усіх користувачів Інтернету узяти за 100%, то серед них дещо більше чоловіків (54%), ніж жінок (46%), на відміну від структури населення країни, де переважають жінки.
За віком 44% — це молодь до 30 років, 48% — люди середнього віку до 55 років і лише 8% — старші за 55 років.
За рівнем освіти 39% користувачів в Інтернеті мають середню спеціальну освіту, 26% — вищу 23% — загальну середню, 7% — незакінчену середню і 6% — незакінчену вищу.
За рідною мовою 79% користувачів Інтернету такою назвали українську, 21% — російську. Проте за мовою повсякденного спілкування лише українською мовою спілкуються 25% користувачів Інтернету, лише російською — 35%, 1% — іншими мовами, а 39% — двомовні, що вживають російську чи українську мову в залежності від обставин.
Звичайно, Інтернетом більше користуються у містах — 78% усіх користувачів, але й до сіл він теж дійшов — 22% серед користувачів (для порівняння: київські юзери у структурі користувачів Інтернету у країні складають 10%). Серед сільських користувачів Інтернету — найбільш активні групи: керівники, бізнесмени, сільська інтелігенція, учні та студенти.
Де і як українці користуються Інтернетом?


Більшість (46%) користується Інтернетом вдома, значна частина (39%) — на роботі. Ще 24% користуються Інтернетом у Інтернет-кафе і 6% — у інших місцях (переважно — у друзів та знайомих). Звісно, існують відмінності щодо місць користування Інтернетом у містах і селах, насамперед стосовно доступу до Інтернету на роботі — 42% у містах і 27% у селах. Проте показово, що відсоток користування Інтернетом через Інтернет-кафе у селах навіть більший, ніж у містах. Отже, послуги Інтернету пішли у села і знайшли там свого споживача.
З’єднання з Інтернетом вдома у більшості йде через телефонну лінію (49%), через виділену лінію дещо менше (41.5%). Телефонне з’єднання переважає і у містах (48%, 42% — через виділену лінію), і у селах (відповідно, 54% і 39%), але у селах, як бачимо, дещо більше. Спосіб з’єднання з Інтернетом перш за все залежить від матеріального стану користувачів: серед тих, хто визначив його як вищий за середній, більшість — 53% — з’єднуються з Інтернетом через виділену лінію (43% — через телефон), серед користувачів, що зарахували себе до середнього рівня, дещо переважає телефонне з’єднання (47% і 43% — через виділену лінію), а серед тих, чий добробут нижче середнього, телефонне з’єднання істотно переважає (58% проти 31% тих, хто користується виділеною лінією).
Навіщо українцям Інтернет?
Цілі, з якими користувачі звертаються до Інтернету, різні. Основні — це отримання навчальної та оперативної інформації та відправлення електронної пошти. Для користувачів «Обозу» мета отримання оперативної інформації особливо важлива. Удвічі більше серед них і тих, хто використовує Інтернет для купівлі товарів та сплати за послуги.
Цілі, з якими звертаються до Інтернету користувачі загалом і читачі «Обозу»



Існують відмінності у меті використання Інтернету у залежності від соціально-демографічних характеристик юзерів. Чоловіки майже по усіх параметрах використання Інтернету більш активні, ніж жінки. Вони дещо більше відправляють електронну пошту (47% проти 42% у жінок), більше розважаються іграми (29% і 20%), більше звертаються для отримання оперативної інформації (44% і 39%) і значно більше приділяють часу для розглядання еротичних сайтів (11% і 3%). Майже однаковою мірою чоловіки і жінки використовують Інтернет для спілкування (17% і 15%) і для купівлі товарів та сплати послуг (7% і 5%). Єдине, де жінки більш активні — це отримання через Інтернет навчальної інформації (42% — чоловіки, 53% — жінки).
Існують відмінності у цілях звернення до Інтернету і у людей різного освітнього рівня.


Якщо порівняти «середнього юзера» із його столичним собратом за цілями використання Інтернету, побачимо, що столичний користувач Інтернету (принаймні, дорослий) значно менше схильний до ігор (15.5%) і значно більше звертається до Інтернету для отримання оперативної інформації (65%) та навчальної інформації (60%). Не дивує й те, що серед киян більше тих, хто купує товари через Інтернет (21%).
На замовлення інтернет-газети «Обозреватель» було проведене загальнонаціональне соціологічне опитування, яке з 7 по 25 грудня 2006 року проводили «Українське демократичне коло» та служба «Юкрейніан соціолоджі сервіс» (доктор Олександр Вишняк). Усього було опитано 5 000 респондентів за вибіркою, що репрезентує доросле населення України (старше 18 років) за такими показниками, як стать, вік, рівень освіти, регіон та тип поселення. Статистична похибка не перевищує 1,4%.

В міру того, як комерційна діяльність щораз більш ефективно застосовує капітал знань, економіка поступово відмовляється від посередництва, бо мережні технології дозволяють усунути потребу в інформаційних посередниках. Розподілені мережні повноваження стають більш ефективними від централізованих. Всесвітня павутина з цілодобовим вільним доступом задовольняє вимогам оперативної взаємодії для задоволення потреб територіально розподіленої виробничої та комерційної діяльності, а тому мережі самостійних фірм і груп, а також окремих підібраних фахівців, стають основою нової економіки.
Основні види економічної діяльності:
1.маркетингові дослідження (Internet-маркетинг);
2.банківські операції (Internet-банкінг);
3.операції на фондових ринках (Internet-брокерідж);
4.торговельні операції (Internet-комерція);
Інтернет-маркетинг (англ. internet marketing) - це практика використання всіх аспектів традиційного маркетингу в Інтернеті, що зачіпає основні елементи маркетинг-міксу: ціна, продукт, місце продажу та просування. Основна мета - отримання максимального ефекту від потенційної аудиторії сайту.
Основні елементи комплексу інтернет-маркетингу:
Товар (Product) - те, що ви продаєте за допомогою Інтернету, повинно мати гідну якість. Він конкурує не лише з іншими сайтами, а й традиційними магазинами.
Ціна (Price) - прийнято вважати, що ціна в Інтернеті нижче, ніж у звичайному магазині за рахунок економії на витратах.Контролюйте ціни і порівнюйте їх з конкурентами регулярно.
Просування (Promotion) - комплекс заходів по просуванню як сайту, так і товару в цілому в мережі. Включає в себе величезний арсенал інструментів (пошукове просування, контекстна реклама, банерна реклама, e-mail маркетинг, аффіліатівний маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, робота з блогами і т. д.).
Місце продажів (Place) - точка продажу, то є сайт. Величезну роль грає як графічний дизайн, так і юзабіліті сайту, і якість обробки заявок з сайту . Інтернет-маркетинг в першу чергу надає споживачеві можливість отримати інформацію про товари. Будь-який потенційний споживач може, використовуючи інтернет, отримати інформацію про товар, а також купити його. Хоча, якщо там не буде інформації про один товар, або він її не знайде, то, швидше за все він придбає інший товар у конкурента.
Застосування методів інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітну плату співробітників відділів продажів і на рекламі), а також на розширення діяльності компаній (перехід з локального ринку на національний та міжнародний ринок).
Електронна комерція (від англ. e-commerce) — це сфера цифрової економіки, що включає всі фінансові та торгові транзакції, які проводяться за допомогою комп’ютерних мереж, та бізнес-процеси, пов'язані з проведенням цих транзакцій.
До електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI), електронний рух капіталу(Electronic Funds Transfer, EFS), електронну торгівлю (E-Trade), електронні гроші (E-Cash), електронний маркетинг (E-Marketing), електронний банкінг (E-Banking), електронні страхові послуги (E-Insurance), тощо.
У багатьох випадках електронна комерція дозволяє скоротити шлях перепродажу продукту від виробника до споживача. Це можливо завдяки використання Інтернет-технологій, що надають можливість ефективної прямої взаємодії з кінцевим споживачем, тому компанії можуть виконувати роль, яку традиційно виконували проміжні постачальники. Це також дозволяє накопичувати інформацію про усі продажі та про усіх клієнтів, що у свою чергу дозволяє виконати досконалий бізнес-аналіз та маркетингові дослідження. Це є великою перевагою у конкурентній боротьбі.
Електронне середовище широко використовується для доставки цифрового медіа-контенту (музика, фільми, преса тощо), корисної інформації, освітніх матеріалів а також компаніями-виробниками програмного забезпечення для його продажу.
Найбільшою перевагою електронної комерції є суттєве зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування. Тому бізнес-процеси, які можуть бути переведені на електрону основу мають потенціал зниження витрат на них, що у свою чергу призводить до зниження собівартості товару чи послуги. Найбільш відомим прикладом здійснення електронної комерції є Інтернет-магазин, який представляє собою веб-ресурс з каталогом продукції та можливістю замовлення і оплати товарів, які сподобались покупцю.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB