Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 24-09, 13:29

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 21-11, 19:15 
Не в сети

Зарегистрирован: 21-11, 18:43
Сообщения: 4
101. Електронне переміщення запасів.

Запаси надходять до бюджетних установ шляхом:
• безпосереднього одержання від постачальників, від підрозділів установи;
• в порядку гуманітарної допомоги;
• в порядку централізованого постачання;
• через підзвітних осіб.
Основними документами щодо надходження запасів виступають:
• рахунки-фактури;
• прибуткові накладні;
• акти приймання матеріалів тощо.
В цих документах фіксуються наступні відомості:
• від кого надійшли матеріали або продукти харчування;
• найменування;
• сорт;
• кількість (вага);
• ціна;
• сума;
• дата надходження;
• підпис матеріально відповідальної особи, що одержала запаси
Якщо матеріали отримують безпосередньо на складі постачальника, то виписується товарно-транспортна накладна на відпущені матеріали. Документи надходять до відділу постачання, де вони реєструються в журналі обліку вантажів, що надійшли, і передаються в бухгалтерію. Бухгалтерія здійснює перевірку документів постачальника і передає їх на склад для контролю при прийнятті вантажу. Але роль бухгалтерії не обмежується перевіркою документів – вона зобов’язана встановити: доцільність тієї чи іншої поставки матеріалів, чи задовольняє поставка потреби установи і чи не призведе вона до утворення понаднормованих запасів.
Якщо при прийнятті матеріалів на склад не виявлено розбіжностей між їх фактичною наявністю і документальною кількістю, матеріали можуть бути оприбутковані без виписки додаткових документів.
Якщо при оприбуткуванні виявлено пошкодження чи втрати матеріалів внаслідок транспортування, бюджетні установи складають комерційний акт, який передається транспортній організації, що виконувала доставку матеріалів.
На підставі зазначених документів робиться запис операцій по надходженню матеріалів у відповідні облікові реєстри.
Надходження матеріалів від заготівлі та переробки (заготівля палива, переробка овочів) оформляється актом, який затверджує керівник установи.
Матеріальні цінності, що надійшли до бюджетної установи в порядку гуманітарної допомоги, приймаються створеною наказом керівника установи комісією з обов’язковою участю працівника бухгалтерії та представника вищої за рангом організації. Приймання цінностей проводиться шляхом їх перелічування, зважування в присутності матеріально відповідальної особи, якій передаються ці цінності на зберігання. На прийняті матеріальні цінності комісія складає акт, який підписується членами комісії.
У процесі здійснення своєї діяльності в бюджетних установах відбувається вибуття запасів, яке включає наступні операції:
• передачу в межах установи від однієї матеріально відповідальної особи до іншої;
• витрачання;
• реалізацію залежалих або зайвих запасів;
• безоплатну передачу в межах відомства.
Порядок документального оформлення відпускання матеріалів залежить від того, які матеріали витрачаються і на які цілі, а також від періодичності їх використання.
Ефективна обробка замовлення вигідна як підприємству-ви- робнику, так і його клієнтам. При цьому доцільно використову¬вати комп'ютеризовані системи обробки замовлень, які дозво¬ляють підприємствам знизити витрати, підвищити ефективність діяльності і рівень обслуговування своїх споживачів.Складування. Підприємства зберігають свої товари на складі до моменту продажу. Для швидкого виконання замовлень на підприємстві має бути достатній запас товарів. Зберігання то¬варів необхідне, позаяк цикли виробництва і споживання часто не збігаються.
Обов'язок підприємства — ухвалити рішення про склади: скільки, які і де їх належить розмістити. Чим більше складів має підприємство, тим швидше його товари можна доставити споживачам. При цьому необхідно співвідносити рівень обслу¬говування споживачів з витратами на переміщення товарів.Частину товарних запасів підприємства можна зберігати на самому підприємстві, якщо підприємство має свої власні склади, або поблизу нього, а іншу частину — на складах, розміщених у різних місцях на орендованих площах, на складах загального користування. Можна скористатися обома можливостями. Підприємствам легше здійснювати контроль, якщо вони вико¬ристовують власні склади. Однак при цьому зменшуються обо¬ротні кошти і утруднюється зміна в разі необхідності розміщен¬ня складу. Склади загального користування стягують плату за площі, які здають в оренду, і надають за окрему плату додаткові послуги: охорона товару, упаковка, відвантаження, оформлення рахунків-фактур. Завдяки зберіганню товарів на складах загаль¬ного користування підприємства можуть робити вибір з вели¬чезної кількості місць і типів складів.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB