Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 25-09, 11:02

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 21-11, 15:35 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 22:35
Сообщения: 7
Використання Інтернету організацією у здійсненні своєї діяльності надає такому підприємству багато переваг.Зокрема:
1. Оптимізація управління та взаємодії з партнерами
2. Підвищення рівня інформування підприємства та кваліфікації працівників.
3. Покращення атмосфери в колективі.
Оптимізація управління та взаємодії з партнерами
Основними плюсами Інтернету з цієї точки зору є використання систем електронних повідомлень: електронної пошти, інтернет-пейджерів (типу ICQ) та організації доступу до онлайн-форумів та системи підтримки групової роботи.
Зокрема з’являється можливість за прийнятну ціну:
Налагодити взаємодію філій та віддалених підрозділів (принаймні обмін документацією, розпорядженнями, зведеною інформацією). Дана можливість є особливо актуальною для національних холдингів, підприємств, філії яких розміщені в різних регіонах України та для підприємств, які розташовуються у багатьох країнах світу.
Налагодити оперативне спілкування з партнерами, причому спілкування пряме – між відповідальними особами на кожному з підприємств, без залучення різноманітних “канцелярій”, “приймалень” і т.п. Працівники підприємств безпосередньо обмінюються листами чи повідомленнями, за необхідності – переадресовують їх колегам.
Впровадити систему приватних онлайн-консультацій для клієнтів (вимагає встановлення сайту підприємства та спеціального програмного забезпечення);
Впровадити практику публічних консультацій для клієнтів. Таке консультування може робитися на власному сайті. Проте частіше таке консультування буває ефективним на певному спеціалізованому Інтернет-форумі. На популярному форумі відкривається спеціалізована нитка (thread) або навіть розділ, де фахівці підприємства дають належні відповіді та консультації клієнтам.
З наведеного списку зразу видно видно, що Інтернет дає значні переваги в управлінні та співпраці з клієнтами. Проте лише за однієї умови – достатнього рівня кваліфікації працівників та їхнього відповідального та ініціативного ставлення до виконання своїх обов’язків за допомогою глобальної мережі.
Підвищення рівня інформування підприємства та кваліфікації працівників.
Інтернет є багатим джерелом інформації, у якому вистачає і сміття і справді вартісних речей. Користувачі в Інтернеті можуть знаходити цінну та актуальну інформацію, що має безпосередній стосунок до виконання їхніх службових обов’язків.
Отже, для підприємства інтернет може бути корисним у наступних напрямках:
Отримання актуальної та необхідної інформації. Керівники, юристи, економісти, інженери-виробничники отримують з мережі фахову інформацію, нормативні дані тощо. Найбанальнішими прикладами є курси валют, прогноз погоди, новини економіки. Частою практикою є доступ до платних сервісів, де гарантовано надається нова, достовірна, та повна інформація.
Підвищення кваліфікації працівників. Працівники мають змогу підтримувати та підвищувати свій фаховий рівень, читаючи фахові матеріали та вступаючи в дискусії на фахових форумах.
Загальний розвиток працівників. Доступ до інтернету є сильним стимулом для поглибленого вивчення та освоєння комп’ютерної техніки, програм, набуття спеціальних навичок. Крім того, Інтернет часто стимулює вивчення іноземних мов та освоєння нових навичок спілкування.
Усі ці плюси можуть мати місце лише за дотримання умови свідомого відповідального використання Інтернету працівниками підприємства. Запорукою цього є ненав’язливий контроль за діями, постійна допомога користувачам у пошуку ресурсів та стимулювання ініціативи по використанню Інтернету. Підозрюю, що в близькому майбутньому появиться навіть спеціальна посада – “фахівець по пошуку та поведінці в Інтернет”. Або ж дану функцію виконуватимуть запрошені по угодах зовнішні спеціалісти.
Покращення атмосфери в колективі.
Як не парадоксально, Інтернет може стати в колективі як детонатором конфліктів, так і ще одним засобом єднання колективу та покращення ділової атмосфери. Очевидно, суть тут у наступному – Інтернет здатен загострити та підкреслити ті особливості людських стосунків, які мають місце на підприємстві. Тому впровадження інтернету в умовах “громадянської війни” на підприємстві є небезпечним.
Проте, позитивний вплив на колектив Інтернету є значним. Тут, зокрема:
Підвищення поваги підлеглих до керівництва, яке “думає про людей”.
Можливість розв’язати певні особисті проблеми та задачі, що відповідно можуть підняти працездатність працівника (типу “скачати доньці реферат”).
Можливість працівника розкрити якісь додаткові грані характеру, які потім піднімлять його авторитет та авторитет колективу.
Підвищення почуття “команди”. Може вироблятися, зокрема в дискусіях на Інтернет-форумах, коли усі працівники фірми використовують однакову чи схожу атрибутику (підписи, домашня сторінка, аватар тощо) та відстоюють одну думку.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB