Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 20-08, 02:15

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 84.Гарантійне обслуговування
СообщениеДобавлено: 21-11, 15:32 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 22:35
Сообщения: 7
Гарантійне обслуговування — засіб захисту споживачів від неякісної продукції. Розглянемо, як реалізувати своє право (або обов’язок) на гарантійне обслуговування і як відобразити відповідні операції в обліку.
Загальні засади гарантійного обслуговування в Україні встановлені Господарським і Цивільним кодексами. Їх норми знайшли відображення у Законі №1023 — спеціальному нормативному документі, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту. Наведемо визначення сторін гарантійного обслуговування з погляду Закону №1023.
Споживач — це фізособа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов’язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов’язків найманого працівника (п. 22 ст. 1 Закону №1023). Зверніть увагу, що Закон №1023 регулює відносини гарантійного обслуговування саме для споживачів. Тобто для тих, хто придбаває товар з метою використання його у господарській діяльності, норми цього закону не діють, а працюють загальні норми, встановлені ГК і ЦК.
Продавець — це суб’єкт господарювання, який згідно з договором реалізує споживачеві товари або пропонує їх до реалізації
Гарантійний термін експлуатації товару, це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.
Гарантійний термін експлуатації товару рахується з моменту його продажу покупцю.
Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:
1.у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником) та комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
2.поінформувати покупця щодо правил користування товаром;
3.заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).
Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачу відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.
Якщо виявилося, що придбаний товар не відповідної якості, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути його або обміняти на інший протягом 14 днів з моменту покупки.
Відповідно до Закону, поверненню або заміні товар підлягає за наступних умов:
-збережена комплектність товару,
-збережена цілісність упаковки,
-збережені маркування та ярлики виробника,
-товар новий та не був у використанні.
Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право з товаром та касовим чеком звернутися до того магазину мережі ,в якому здійснювалася покупка та заявити про своє бажання замінити неякісний товар.
Працівники магазину оглянуть товар на місці, та, якщо він дійсно не відповідної якості або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.
Якщо на даний час саме такого товару який було придбано немає в наявності, за власної згоди покупець може отримати інший, що підходитиме йому за своїми характеристиками та ціною. Якщо обраний товар має вартість більшу за товар, що повертається, покупцю необхідно буде доплатити різницю в ціні. Якщо обраний товар матиме ціну меншу за товар, що повертається, різницю в ціні покупцю буде повернуто магазином.
В разі, якщо покупець не згодний на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, що були отримані за покупку.
В разі, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, його буде відправлено компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде зазначена назва товару, скарги щодо його несправності, дата, коли товар було повернено до магазину та висновок щодо необхідності відправлення товару на експертизу.
Якщо експертиза підтвердить що товар набув невідповідного стану з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець матиме право на обмін чи повернення товару або коштів, що були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.
Якщо придбаний товар прийшов у невідповідний стан після 14-ти денного терміну з моменту покупки покупець має право звернутися до авторизованих або сертифікованих компаніями-постачальниками сервісних центрів.
Термін гарантійного обслуговування залежить від типу товару та зобов’язань компанії-постачальника перед покупцем на безкоштовний ремонт чи обслуговування.
Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару.
Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стерто або відсутній.
Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його працездатним протягом всього терміну експлуатації.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB