Інформаційні системи в менеджменті http://ism.flybb.ru/ |
|
79. Абонентське обслуговування. http://ism.flybb.ru/topic211.html |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Аліна [ 20-11, 23:31 ] |
Заголовок сообщения: | 79. Абонентське обслуговування. |
Труднощі з обслуговуванням комп'ютерної техніки виникають у багатьох компаній, як великих, так і малих. Вирішення даної проблеми – є абонентське обслуговування. Абонентське обслуговування має декілька безперечних переваг: • це дешевше, ніж тримати в штаті власного системного адміністратора, особливо, якщо є від 1 до 10 комп'ютерів; • абонентське обслуговування дозволяє співробітникам займатися в робочий час своїми безпосередніми обов'язками, а не налаштуванням і ремонтом комп'ютерів; • пропонуються клієнтам партнерські ціни на комп'ютери і комплектуючі, що дозволяє заощадити; • до кожної фірми є індивідуальний підхід. Абонентське обслуговування комп'ютерного парку - це повноцінна заміна системного адміністратора, що дозволяє значно заощадити, забезпечити інформаційну безпеку, раціонально використовувати робочий час. Абонентське обслуговування включає: • технічне обслуговування робочих станцій і програмного забезпечення; • адміністрування сервера/ів; • забезпечення антивірусного захисту; • захист по зберіганню інформації від несанкціонованого доступу; • резервне копіювання даних; • встановлення і налаштування периферійних пристроїв; • консультації з придбання техніки і розширення штату робочих місць; • консультації по телефону і електронній пошті; • планові і термінові виїзди; • віддалене адміністрування; • організація закупівель необхідного комп'ютерного обладнання. Абонентське обслуговування може включати планові та позапланові роботи ( по виклику) клієнта. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 3 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |