Інформаційні системи в менеджменті
http://ism.flybb.ru/

79. Абонентське обслуговування.
http://ism.flybb.ru/topic211.html
Страница 1 из 1

Автор:  Аліна [ 20-11, 23:31 ]
Заголовок сообщения:  79. Абонентське обслуговування.

Труднощі з обслуговуванням комп'ютерної техніки виникають у багатьох компаній, як великих, так і малих. Вирішення даної проблеми – є абонентське обслуговування.
Абонентське обслуговування має декілька безперечних переваг:
• це дешевше, ніж тримати в штаті власного системного адміністратора, особливо, якщо є від 1 до 10 комп'ютерів;
• абонентське обслуговування дозволяє співробітникам займатися в робочий час своїми безпосередніми обов'язками, а не налаштуванням і ремонтом комп'ютерів;
• пропонуються клієнтам партнерські ціни на комп'ютери і комплектуючі, що дозволяє заощадити;
• до кожної фірми є індивідуальний підхід.
Абонентське обслуговування комп'ютерного парку - це повноцінна заміна системного адміністратора, що дозволяє значно заощадити, забезпечити інформаційну безпеку, раціонально використовувати робочий час.
Абонентське обслуговування включає:
• технічне обслуговування робочих станцій і програмного забезпечення;
• адміністрування сервера/ів;
• забезпечення антивірусного захисту;
• захист по зберіганню інформації від несанкціонованого доступу;
• резервне копіювання даних;
• встановлення і налаштування периферійних пристроїв;
• консультації з придбання техніки і розширення штату робочих місць;
• консультації по телефону і електронній пошті;
• планові і термінові виїзди;
• віддалене адміністрування;
• організація закупівель необхідного комп'ютерного обладнання.
Абонентське обслуговування може включати планові та позапланові роботи ( по виклику) клієнта.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 3 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/