Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 25-04, 18:30

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: 79. Абонентське обслуговування.
СообщениеДобавлено: 20-11, 23:16 
Не в сети

Зарегистрирован: 26-09, 20:01
Сообщения: 7
Абонентське обслуговування –це кілька послуг, які виявляються як в індивідуальному порядку, так і в комплексі, який містить у собі ремонт комп'ютерів, настроювання/установка/модернізація комп'ютерної техніки, установка ПО, обслуговування комп'ютерів, завдання по автоматизації, а також багато чого іншого. Кожний клієнт має можливість вибрати тільки необхідний йому набір послуг, які будуть внесені в договір абонентського обслуговування комп'ютерів.
Абонентське обслуговування комп'ютерів – актуальна й потребуюча послуга. Починаючи від разових робіт з підтримки функціонування окремої одиниці техніки, закінчуючи комплексом заходів щодо обслуговування комп'ютерного парку, оргтехніки, АТС, СКС, а також усього, що пов'язане з функціонуванням IT сфери компанії. Можливі всілякі варіанти обслуговування комп'ютерної техніки фірм малого й середнього бізнесу, у тому числі підтримка роботи систем 24/7.

Абонентське обслуговування комп'ютерів може бути потребуючим по наступних причинах:
• Більша розподільність завдань із недостатнім завантаженням по кожному з напрямків, внаслідок чого недоцільно залучати кадрів на постійній основі;
• Одноразові проекти;
• Потреба в періодичній кваліфікованій підтримці, а також необхідність обслуговування комп'ютерів при відсутності можливості організувати штат IT.

Переваги абонентського обслуговування комп'ютерів:
• Економія фінансових коштів компанії на обслуговуванні комп'ютерного парку;
• Автоматизація процесів, єдиний пульт керування;
• Мінімізація ризиків, а також відомість, немає можливості витоку даних при обслуговуванні;
• Наочність IT і бізнес-процесів компанії;
• Автономність і самодостатність IT системи;
• Висока якість і оптимальний результат при абонентському обслуговуванні комп'ютерів фірми;
• Гнучкість прийняття розв'язків.

Абонентське обслуговування комп'ютерів включає наступні послуги:
• Аудит інформаційних систем організації;
• Узгодження, розробка, впровадження необхідних змін IT структури, що обслуговується компанією;
• Одноразові проекти, спрямовані на інтеграцію певних розробок: ПО, апаратних розв'язків, розширення існуючої структури;
• Систематичне обслуговування комп'ютерів офісу із застереженою кількістю включених послуг і годин;
• Безлімітне абонентське обслуговування, що включає необмежену кількість людино-годин за фіксованою ціною;
• Виїзд фахівців з обслуговуванням в екстрених ситуаціях
• Моніторинг стану існуючої системи, аналіз «вузьких місць», розробка проектів по автоматизації й модернізації системи;
• Вилучена підтримка, виїзди для здійснення робіт, позаурочні роботи в рамках договору на абонентське обслуговування комп'ютерів;
• Установка/настроювання/підтримка/обслуговування серверів, робочих станцій користувачів;
• Інсталяція, настроювання, модернізація, обслуговування автоматичної телефонної станції (АТС) офісу;
• Підтримка Data-Центру (сервера, дискові полки, кластерні системи);
• Установка, підтримка, обслуговування периферійного офісного встаткування (сканери, принтери, факси);
• Настроювання, підтримка, обслуговування комутаційного встаткування (маршрутизатори, комутатори, створення Vpn-тунелів, організація декількох логічних мереж, підтримка складної фізичної структури мережі);
• Організація нової СКС або розширення існуючої, з урахуванням дизайну приміщення, технічних вимог, а також переваг замовника;
• Широкі можливості аутстаффінга (перевести фахівця в штат компанії, забезпечення його замінності й кваліфікації), як тимчасового, так і на постійній основі;
• Впровадження глобальних програмних продуктів, що реалізують можливості автоматизації, централізації й систематизації процесів компанії: 1С, Erp-Системи, системи документообігу;
• Створення/підтримка/розкручування сайтів будь-якого профілю, наповнення контентом, розробка дизайну;
• Ремонт, налагодження комп'ютерної техніки, заміна комплектуючих, відновлення роботи в рекордно стислий термін за рахунок наявності обслуговуючих фахівців високого рівня в різних галузях знань;
• Діагностика, усунення проблем – продумування впроваджуваних розв'язків: реалізація відмовостійкості, масштабованості, налагодження працездатності при виникненні типових проблем.

Сім причин "ЗА"абонентське обслуговування
1)Абонентське обслуговування обходиться дешевше утримування внутрішнього штату фахівців.
2)Всі роботи, які входять до абонентського обслуговування, документально підтверджуються при виконанні.
3)Обслуговування комп'ютерів та ремонт здійснюються гарантовано оперативно і якісно.
4)Абонентське обслуговування комп'ютерів виконується висококласними фахівцями з великим досвідом роботи у сфері інформаційних технологій.
5)Абонентське обслуговування включає в себе великий список виконуваних робіт.
6)Абонентське обслуговування - це ще й телефонні консультаціі. Звернувшись до нас, ви отримаєте відповіді на всі ваші запитання, пов'язані з IT.
7)Гнучкі тарифні плани на абонентське обслуговування дозволяють вибрати оптимальні умови співпраці.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB