Вікіпедія визначає інтерактивний маркетинг наступним чином:
Інтерактивний маркетинг (або онлайн-маркетинг) — форма прямого маркетингу, що здійснюється за допомогою інтерактивних комп'ютерних служб, що надають інформаційні послуги в оперативному режимі за допомогою систем, що забезпечують двосторонній електронний зв'язок між продавцем і покупцем.
Для повного забезпечення роботи інтерактивного маркетингу
потрібні платіжні системи,які реалізують розрахунки між продавцем і покупцем.
Платіжні системи часто працюють в повноавтоматичному режимі:
Pay-PAL.
Партнери по бізнесу можуть знаходитись у різних точках планети і не знати один одного особисто, ніколи не зустрічатись і тим не менш успішно вести прибуткову справу. Такий спосіб організації бізнесу за допомогою комп'ютерної мережі одержав назву "віртуальна корпорація". Це особливий тип організації, яка дозволяє знаходити зарубіжних партнерів, вступати з ними у довірчі відносини за схемою "послуга за послугу" або "гроші за послугу" і, проводячи реальні угоди, одержувати прибуток.
Перевага такого способу ведення бізнесу полягає в його демократичності. Партнери можуть бути об'єднані тим, що в одному місці планети є товар або можливість надати послугу, які потрібні в іншому місці планети. Якщо у цих місцях з'являються дві людини, одна з яких, використовуючи комп'ютерну мережу, може надати послугу або виробити товар, а інша використати їх або продати у себе і між цими людьми через комп'ютерну мережу здійснюється сталий зв'язок "послуга (товар) — гроші", то у цьому разі і з'являється прообраз віртуальної корпорації.
Класичним прикладом віртуальної корпорації є сама мережа INTERNET. Причиною її успіху перш за. все є її демократичність, загальнодоступність і відсутність центру, який диктує правила.
|