Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 11:05

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06-10, 23:28 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 21:43
Сообщения: 7
Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
СППР є основною категорією управлінських ІС, які допомагають менеджерам у процесі прийняття неструктурованих і слабкоструктурованих рішень. У СППР використовуються аналітичні моделі, спеціалізовані БД, інтерактивний процес моделювання завдання на комп'ютері, а також суб’єктивні судження користувача. Іншими словами СППР – це мобільні унікальні, найчастіше разові складні системи, що управляються і контролюються менеджерами, які використовують їх для прийняття специфічних рішень. Основними компонентами СППР є: устаткування, програмне забезпечення, дані, моделі і праця менеджера.
До складу устаткування СППР, як правило, входять робочі станції з телекомунікаційними можливостями для забезпечення доступу до інших ресурсів.
Специфічне програмне забезпечення СППР називають СППР генераторами. Як уже відзначалося, електронні таблиці відносять до обмежених СППР генераторів, спеціалізовані генератори – до розвинутих. Вони включають програмні модулі управління базами даних, моделями і діалогами. Модуль управління базами даних на основі можливостей СУБД забезпечує створення запитів, консолідацію і підтримку бази даних СППР. Модуль управління моделями забезпечує побудову і маніпулювання моделями (пакетами моделювання зі складу електронних таблиць, а також спеціально написаними програмами). Модуль управління діалогом забезпечує створення діалогів на інтерфейсі між користувачем і СППР (контакт із користувачем через команди, меню, запити, підказки, піктограми, звіти, графіки).
База даних СППР створюється для підтримки унікального рішення і може містити інформацію з інших БД (внутрішніх і зовнішніх), дані з особистих БД менеджера, а також підсумкову інформацію.
Людські ресурси СППР – це "штаб" кінцевих користувачів-менеджерів, що можуть створювати свої невеликі СППР. Однак великі, складні СППР як програмні продукти створюються колективом професіоналів в галузі обробки даних і групою висококваліфікованих менеджерів-експертів.
Характерною відмінною рисою і важливою складовою частиною СППР є використання бази моделей для підтримки рішень. Кібернетика надає різним наукам метод спрощення й аналізу реальності за допомогою побудови моделей. Моделі – це спрощені абстракції реальних основних елементів системи і їхніх відносин, важливих для прийняття рішення. Поряд із сферами науки і техніки, у сфері менеджменту і бізнесу також широко застосовуються спеціальні моделі як простий спосіб аналізу і формалізації ділових проблем. Як правило, ці моделі мають табличний (матричний), математичний чи графічний вигляд.
Використання бази моделей істотно відрізняє СППР від звітних ІС. База моделей для СППР – це насамперед спеціально організований набір математичних моделей (загально-цільових і специфічних).
Частина моделей представляє і підтримує рутинні обчислення, наприклад, однофакторні і двофакторні «what-if» моделі (таблиці підстановки). Складніші математичні моделі представляють зв'язки між багатьма змінними. Наприклад, до складних моделей відносять множинну регресію, загальну задачу лінійного програмування. Моделі можуть зберігатися у вигляді спеціальних програм, командних файлів, модулів і електронних таблиць.
Менеджери (аналітики) організацій повинні не тільки аналізувати дані для вироблення раціональних рішень, а й відбирати початковий матеріал для проведення аналізу.
Більшість організацій відчувають надлишок непотрібних і суперечливих даних, які складно впорядковувати, а також використовувати у процесі прийняття рішень. Процеси прийняття рішень мають тенденцію до децентралізації та розподіляються від вищого керівництва до нижчих рівнів управління підприємством. Внаслідок цього інформаційні задачі виявляються неадекватними новим механізмам прийняття рішень, тобто потребам конкретних менеджерів. У відповідь на це ІТ пропонують інструментарій, що іменується як сховище даних (це сховище, або склад даних, є БД, яка містить заздалегідь оброблені початкові дані, що мають структуру специфічного вигляду – типу „зірка” або „пластівці”). Сховища включають дані, оптимізовані спеціально для ужитків, які підтримують аналітичне оброблення інформації та прийняття рішень.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 11:10 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB