Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 28-03, 17:43

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06-10, 22:01 
Не в сети

Зарегистрирован: 23-09, 19:15
Сообщения: 7
Сьогодні весь світ переходить до формування економіки нового інформаційного спрямування: швидко виникають ринки, енергійно розростаються мережні види діяльності, базовані на Всесвітній павутині і інших ресурсах INTERNET. Завдяки цьому зростають можливості самообслуговування, з’являються віртуальні колективи (команди) і цілі віртуальні офіси, розширюються умови для надомної праці. Ці і багато інших результатів інтелектуальної діяльності людини в сучасних умовах наочно засвідчують про ефективність мережних рішень в найрізноманітніших застосуваннях. Мережні технології сприяють нагромадженню і примноженню капіталу знань. В наш час вплив нових інформаційних технологій на продуктивність праці зручно вимірювати доданою вартістю.
Місія ІС на підприємстві – це виробництво необхідної для організації інформації для забезпечення ефективного управління всіма ресурсами, створення інформаційного і технічного середовища для управління організацією.
Спектр впливу ІС на діяльність підприємства надзвичайно широкий. ІС допомагають менеджерам різних рівнів вирішувати такі завдання:
• переборювати прірву між економікою і математикою;
• пропонувати ефективні методи вирішення економічних завдань;
• сприяти узгодженню економічних зв’язків;
• входити в єдиний інформаційний простір.
Сучасні ІС надають кожній організації такі переваги:
• нарощування потенціалу шляхом широкого використання обчислювальних та інформаційних ресурсів через ПК,
• удосконалення процесів управління шляхом формування гнучких внутрішніх середовищ розподіленого опрацювання інформації за рахунок модульної побудови ІС та можливостей застосування для цього різноманітних типів архітектурних рішень у рамках єдиного комплексу;
• економія ресурсів системи за рахунок централізації збереження й розподіленого опрацювання даних відповідно до інформаційних потреб на всіх рівнях менеджменту;
• наявність ефективних централізованих засобів мережного і системного адміністрування (організовування обчислювального процесу), які дозволяють здійснювати наскрізний контроль за функціонуванням мережі і управління на всіх рівнях ієрархії, а також забезпечувати необхідну гнучкість і динамічну зміну конфігурації системи;
• різке зниження так званих "прихованих витрат" (важко прогнозованих в явному вигляді експлуатаційних витрат утримання ІС), які непросто передбачити в бюджеті організації (підтримка функціонування мережі, резервне копіювання користувацької інформації на віддалених серверах, настроювання конфігурації робочих станцій і підключення їх в мережу, забезпечення захисту даних, відновлення версій програмного забезпечення, захист від програмних вірусів тощо).
Перші автоматизовані ІС розроблялися на базі великих ЕОМ і через високу ціну були доступні для впровадження лише великим підприємствам. Поява недорогих ПК і зростання їх продуктивності дало змогу розробляти потужне програмне забезпечення, розраховане на організації різного рівня. Сьогодні з’явилися автоматизовані ІС, ціна яких доступна навіть найменшим підприємствам.
Інтегрована ІС визначається як система, у якій інформація переробляється за єдиною схемою, на основі єдиних для різних задач вихідних і нормативних даних. Це цілісний комплекс програмно-апаратних засобів і регламентів їхнього функціонування, що реалізує всі бізнес-процеси й інформаційні потоки підприємства і спрямований на адекватне інформаційне забезпечення і підвищення ефективності процесу управління
Саме тому проводиться розробка єдиної схеми потоків інформації, що відображає логічний взаємозв'язок показників і розрахунків, що виконується апаратом управління. Така ІС органічно ув'язує всі потоки інформації і процедури їх оброблення у єдиному контурі управління, базується на однократній реєстрації даних, упорядкуванні документообігу, веденні єдиного нормативного довідкового господарства, типізації алгоритмів виконання економічних розрахунків і централізації оброблення даних. Вона ґрунтується на сукупності методів і рішень для створення інтегрованого інформаційного простору управління і забезпечення діяльності організації.
У результаті функціонування такої ІС досягається органічне ув'язування всіх потоків інформації і процедур їхньої обробки відповідно до єдиного контуру управління, базується на однократній реєстрації вихідних даних, упорядкуванні документообігу, організації єдиного нормативно-довідкового господарства, типізації алгоритмів виконання економічних розрахунків і на централізації обробки даних. Практична реалізація технологічної бази інтегрованої ІС (єдиний інформаційний простір, однократне введення і багаторазове використання інформації, зменшення кількості паперових документів і дублювання інформації в них, автоматичне ув'язування матеріальних і фінансових показників) дала змогу зменшити трудозатрати на управління.
Всебічне використання сучасних електронних обчислювальних машин, периферійної техніки) засобів (каналів) зв'язку для збирання, обробки і передачі інформації користувачам істотно впливає на методи виконання функцій управління виробництвом, створює умови для більш оперативного і якісного їх здійснення. Все це сприяє удосконаленню управління об'єктом у цілому і його структурними ланками.
Перші людино-машинні системи забезпечували автоматизоване збирання і оброблювання первинної інформації, необхідної для оптимізації внутрішньо підприємницької діяльності. Вони мали вузьку спеціалізацію. По суті це були ІС обліку первинних даних, підготовлення документації, розрахунку дефіциту матеріальних ресурсів тощо. В подальшому автоматизовані ІС управління підприємством розроблялися з метою удосконалення управління і планування виробничого процесу. Тому в цих ІС закладені управлінські технології, що вже стали стандартними в міжнародній практиці.
Еволюція ІС пов’язана насамперед з удосконаленням інструментарію підготовки прийняття рішень, який забезпечує зменшення затрат шляхом поглиблення спеціалізації, стандартизації і кооперації, а також з появою нових засобів збереження, оброблювання і передавання інформації. Паралельно розширюються функціональні можливості ІС.
Розкриємо сутність відмінностей ПЗ для автоматизації обліку від програм автоматизації управління виробництвом. Якщо вважати, що під терміном «продукція» розглядається результат підприємницької діяльності (товар або послуга), що має матеріальну або нематеріальну цінність для деякого клієнта, тоді можна стверджувати, що всі організації спрямовані на виробництво продукції. Клієнтом може бути, як просто покупець, так і партнер або субпідрядник. Сукупність внутрішніх видів діяльності підприємства, що закінчуються створенням необхідної клієнту продукції, одержала назву «бізнес-процес» (або просто «процес»). Поняття «процес» навіть більш природне для підприємства, ніж організаційна (функціональна) структура, оскільки чіткий розподіл функціональних обов'язків може бути відсутнім, але співробітники неодмінно взаємодіють один з одним для виконання замовлення. Процес завжди має початок і кінець. Наприклад, продажа починається з прийому замовлення і закінчується постачанням продукції споживачу. Подібні процеси «пронизують» функціональну структуру підприємства. Управляти можна тільки тим, що вимірюється. Досить важко, а часом практично неможливо виміряти параметри функціональної структури. Процеси ж мають чітко оцінювані характеристики, такі як вартість, тривалість, якість, степінь задоволення клієнта, тощо. Отож, основна відмінність систем автоматизації обліку від систем автоматизації управління полягає в тому, що перші охоплюють всього одну функцію обліку, тоді, як другі – процес. Таким чином, бізнес-процеси і є предметом автоматизованої ІС.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 12:01 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB