Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 17-07, 22:32

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06-10, 22:52 
Не в сети

Зарегистрирован: 05-10, 20:42
Сообщения: 6
Інформаційна система управління - сукупність інформації, економіко-математичних методів і моделей, технічних,програмних, інших технологічних засобів і фахівців, призначена для обробки інформації і прийняття управлінських рішень.
Інформаційна система управління повинна вирішувати поточні завдання стратегічного і тактичного планування, бухгалтерського обліку та оперативного управління фірмою.
Проблеми і перспективи використання інформаційних технологій:
Старіння інформаційної технології
Для інформаційних технологій є цілком природним те, що вони застарівають і заміняються новими.При впровадженні нової інформаційної технології в організації необхідно оцінити ризик відставання від конкурентів у результаті її неминучого старіння, тому що інформаційні продукти, як ніякі інші види матеріальних товарів, мають надзвичайно високу швидкість змінюваності новими видами або версіями. Періоди змінюваності коливаються від декількох місяців до одного року. Якщо в процесі впровадження нової інформаційної технології цьому фактору не приділяти належної уваги, цілком можливо, що до моменту завершення переходу фірми на нову інформаційну технологію вона вже застаріє і прийдеться вживати заходів щодо її модернізації. Такі невдачі з впровадженням інформаційних технологій звичайно пов'язані з недосконалістю технічних засобів, в той час як основною причиною невдач є відсутність або слабка пропрацьованність методології використання інформаційної технології.
Облік перерахованих факторів у моделі функціонування інформаційної технології базується переважно на використанні зовнішнього для діяльності організації інформації. Таким чином ІТ повинна розташовувати розвиненою комунікаційної середовищем (включаючи Internet) для отримання, накопичення і обробки зовнішньої інформації.
На етапі проектування організаційне забезпечення виконує такі задачі:
• аналіз існуючих систем управління і формулювання напрямів підвищення їх ефективності;
• вибір і постановку задач управління;
• формулювання вимог до комплексу технічних засобів;
• розробку організаційних рішень по складу, структурі, організації і методології розв’язку задач управління в інформаційній системі, склад робочих процедур і пояснення щодо їх виконання.
На етапі функціонування ІС організаційне забезпечення вирішує такі задачі:
• впровадження методів задач управління;
• організацію функціонування персоналу і комплексу технічних засобів ІС;
• контроль і аналіз ефективності управління;

Відмінною особливістю функціонування ІТ в контурі довгострокового стратегічного планування, що базується на використанні агрегованих моделей, слід вважати вирішальну роль самого управлінського персоналу в процесі прийняття рішень. Високий рівень невизначеності та неповноти інформації підвищує значення суб'єктивного чинника як основи прийняття рішень. При цьому автоматизована інформаційна технологія виступає в ролі допоміжного засобу, що забезпечує головну передумову для організації діяльності апарату управління.

Таким чином, інформаційні технології підтримки стратегічного рівня прийняття рішень допомагають вищій ланці управління організацією вирішувати неструктуровані завдання, основною з яких є порівняння відбуваються у зовнішньому середовищі змін до існуючого потенціалом фірми.

Основним інструментарієм для підтримки роботи вищого керівного ланки є розробляються стратегічні інформаційні системи для реалізації стратегічних перспективних цілей розвитку організації.

В даний час ще не вироблена загальна концепція впровадження стратегічних інформаційних систем через їх цільової та функціональної багатоплановості. Існують три тенденції їх використання:

За основу першої прийнято положення, що спочатку формулюються цілі та стратегії їх досягнення, а лише потім автоматизована інформаційна технологія пристосовується до виробленої заздалегідь стратегії;

Друга тенденція полягає в тому, що організація використовує стратегічну інформаційну систему при формулюванні цілей і стратегічному плануванні;

За основу третьої тенденції прийнята методологія синтезу двох попередніх тенденцій - вбудовування стратегічної інформаційної системи в існуючу інформаційну технологію з суміщенням вироблення концепції розвитку організації в управлінській ланці фірми.

Інформаційні технології покликані створити загальну середу комп'ютерної та телекомунікаційної підтримки стратегічних рішень в несподівано виникаючих ситуаціях.

Богдан

Під організаційним забезпеченням слід розуміти узгодження по місцю, часу і меті сумісне функціонування окремих виконавців, колективів і технічних засобів. Воно повинно здійснюватися і регулюватися деякими правилами взаємодії, які утворюють правовий та моральний кодекс і складають основу правового забезпечення. Тому організаційне забезпечення будується на нормативних актах правового забезпечення, а правове забезпечення знаходить своє втілення в організаційному забезпеченні.
Організаційне забезпечення ІС охоплює сукупність засобів, методів і відповідного персоналу. Воно повинно забезпечити:
• проведення техніко-економічного аналізу існуючої системи управління, вибору і постановки задач побудови ІС на етапі розробки і впровадження;
• регламентацію взаємодії персоналу з комплексом технічних засобів і між собою в процесі розв’язку задач управління, контролю ефективності роботи системи управління на етапі функціонування ІС.
На етапі проектування організаційне забезпечення виконує такі задачі:
• аналіз існуючих систем управління і формулювання напрямів підвищення їх ефективності;
• вибір і постановку задач управління;
• формулювання вимог до комплексу технічних засобів;
• розробку організаційних рішень по складу, структурі, організації і методології розв’язку задач управління в інформаційній системі, склад робочих процедур і пояснення щодо їх виконання.
На етапі функціонування ІС організаційне забезпечення вирішує такі задачі:
• впровадження методів задач управління;
• організацію функціонування персоналу і комплексу технічних засобів ІС;
• контроль і аналіз ефективності управління;
• формування пропозицій по вдосконаленню і розвитку ІС.
В склад організаційного інформаційного забезпечення включаються схеми структури управління і списки штатних розкладів, уніфіковані форми документів, відомості про системи морального і матеріального стимулювання, посадові інструкції.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 10:50 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  

cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB