Інформаційні системи в менеджменті

навчальний
Текущее время: 29-03, 13:08

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06-10, 11:00 
Не в сети

Зарегистрирован: 06-10, 02:24
Сообщения: 2
27. Підтримка бізнес-процесів спеціалізованими інформаційними системами.

Діяльність підприємства являє собою пов’язану множину бізнес-процесів, кінцевою метою яких є випуск і збут продукції.
Бізнес-процес - це набір взаємопов’язаних ділових процедур, в результаті яких виробляється певна група продуктів і послуг.
Усі бізнес-процеси існують для виконання завдань підприємства і повинні бути співвіднесені з цілями підприємства.
Реінжиніринг- це використання найостанніших інформаційних технологій для досягнення цілком нових цілей.
Інформаційні технології відіграють свою роль у зміні ділових процесів поряд з іншими важливими факторами, які визначають стратегію бізнесу - адмініструванням, ціновою політикою, технологічними інноваціями та ін. Інформаційні технології дозволяють радикально змінити бізнес-процеси і значно покращити основні показники діяльності компанії, що дозволяє випередити конкурентів.

Серед інструментарію і технологій, які дозволяють підприємству докорінно змінити свою діяльність, можна виділити:
1. Перехід від локальних до глобальних мереж.
Забезпечення взаємодії між користувачами та обчислювальними ресурсами є дуже важливим для включення головних дійових осіб у цикл єдиного бізнес-процесу. Колегам по роботі немає необхідності знаходитись в одному місці, вони можуть бути розкидані по всьому світу. Дуже важливою є присутність у цій команді виробників, клієнтів тощо. Маючи засоби передачі інформації, такий віртуальний колектив буде спільно працювати на благо всіх учасників.
2. Бази даних і архітектура клієнт/сервер.
3. Доступ до інформації.
Організації, які перебудовують свої бізнес-процеси, ліквідують або скорочують функції проміжних рівнів управління. Настає час, коли рішення приймаються на робочих місцях. Кінцевий користувач, одержавши доступ до необхідної інформації, тепер сам у змозі робити те, що до цього виконував кваліфікований персонал інформаційних службовців.
4. Інструменти прискореної розробки програм.
5. Електронна пошта.
Новий стиль роботи підприємства неможливий без уніфікації процедур зв’язку. За допомогою електронної пошти можна надсилати та одержувати повідомлення і документи, не перериваючи дії користувачів.
6. Автоматизація діловодства.
Сутність реорганізації діяльності на підприємстві полягає в тому, щоб змінити виробничі процеси, а не просто автоматизувати їх, що, в основному, робиться сьогодні. Такі технології, як автоматизація діловодства, управління документообігом і візуалізацією документів, які значно підвищують ефективність мережевої обробки інформації, спрощуючи зберігання і розповсюдження цифрової, відео- і аудіо інформації, а також документів, креслень, фотографій.
7. Програмне забезпечення групової роботи.
Для кардинальної реорганізації важливі бази знань. Вони включають об’єм даних, який дозволяє відібрати все, що потрібно для специфічних цілей, не пов’язаних з безпосередньою діяльністю. До них можна звертатись у діалоговому режимі, зберігати на компакт-дисках, використовувати для надання платних і безплатних послуг. При раціональній організації бізнесу в інформаційну базу комп’ютера повинні бути введені всі необхідні елементи бази знань.
8. Системи автоматизованого проектування, моделювання, виробництва і планування виробничих ресурсів.
9. Мобільні обчислення.
Засобами мобільних обчислень є портативні комп’ютери або персональні електронні секретарі. Швидкий розвиток засобів зв’язку, модеми, мережні адаптери розміром з телефонну картку дозволяють обмінюватись даними і підтримувати зв’язок з ким, де і коли завгодно. Відкриваються нові можливості для персоналу, який знаходиться на віддалених об’єктах, службовців, які працюють в дома а також керівників у ділових поїздках.

oksana_m

Почнемо з того, що бізнес –процес –це будь-яка діяльність або група діяльностей, що має вхідний продукт, додає вартість до нього , та забезпечує вихідний продукт для внутрішнього або зовнішнього споживача.
Часто вхідним продуктом виступає сама інформація, яка обробляється, редагується і вже потім доступним вихідним продуктом,готовим до сприйняття споживачем.
Бізнес- процес починається з попиту споживача, вивчення його потреб і закінчується задоволенням цих потреб та отриманням прибутку.
З 90рр.ХХ ст. почав діяти такий термін як «реінжиніринг» бізнес-процесів,що в основі має управління процесами.Пояснення цього терміну може пояснюватись як переосмислення і радикальна зміна проектів бізнес- процесів.Процеси , на відміну від функціональної структури, мають чіткі і зрозумілі оцінюючі характеристики, такі як вартість, тривалість , якість.
Комплексна інформатизація бізнес- процесів, насамперед, спрямована на організацію і планування основної діяльності щодо надання послуг, тому в них закладені управлінські технології, які вже є стандартними в міжнародній практиці і складають підсистеми.
Таким чином, бізнес –процес- це потік роботи, що переходить від однієї людини до іншої , а для великих процесів, очевидно, від одного відділу до іншого.
У світі сучасного бізнесу розуміння того, що зміни є неминучими,що вони можуть і повинні бути адаптованими , - є наріжним каменем у проектуванні надійного бізнес-процесу.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08-10, 10:32 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: 18-09, 22:37
Сообщения: 177
+


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by Forumenko © 2006–2014
Русская поддержка phpBB